![]() |
Ckv 2,3
Ga je voor dit examen leren?
|
je bedoelt het teken/handarbeid, textiele werkvormen examen?
Ja daar ga ik voor leren:) |
ja ik ook, mwordt weer lekker "makkelijk:" :mad:
|
nee.. Het zijn allemaal inzichtvragen als t goed is..
|
Citaat:
|
ckv 2 heb ik vorige week afgesloten, sta er onvoldoende voor.
ckv 3 hoef ik niets meer voor te leren, moet enkel nog wat stukken laten horen. en daar moet ik voor oefenen. *mijn ckv 3 is dus muziek.* |
ckv 2 heb ik 21 april SE
ckv3 muziek 19 april mondeling van heel de muziekgeschiedenis en 28 april SE dan heb ik het afgesloten :) en ja ik ga nog wel leren, mondeling telt zwaar mee (7x ofzo), ckv2 ben ik een samenvatting aan het maken en dan zal het wel, SE muziek niet zoveel aan. |
mjah morgen de her...
wel proberen te leren jah :) |
IK HEB LEKKER GEEN CKV2,3. Ben ik erg blij mee, maar als je het nog moet maken. Veel s6 enne maak er wat van
|
hoi, ik ben vorig jaar gezak en CKV is echt kut examen..ik zou er 100% voor leren..ik haalde een 4,1 tis niet gemakkelijk echt niet!
|
Hebben wij paar weken geleden al afgesloten :p
|
Hoeft er niemand CE Handenarbeid te maken?
|
Ik heb CE Tekenen en daar ga ik niet voor leren.
Zelfs al haal ik een 1, dan sta ik hoogswaarschijnlijk nog voldoende. |
Citaat:
|
ik heb ckv3
demensionaal en driedemensionaale vormgeving is dat bij ons en ik heb het met schoolexamensafgesloten. dus wij hebben hier geen CE voor |
Citaat:
Ik besef me alleen zojuist dat dit het HAVO-gedeelte is en ik weet niet of jullie een zelfde soort examen hebben als ik (vwo) voor ckv2.. |
Citaat:
enne :nono: verkeerde topic voor jou :D |
Citaat:
maar waar gaat het ckv2,3 examen op havo niveau over dan? |
Het gaat over Nederlandse schilders van de 17e eeuw en alles vanaf 1850 tot nu als ik het goed heb.
Verbeter me maar als ik het fout zeg. |
t gaat over dekunststromingen...realisme kubisme surrealisme dadaisme pop art etc....zover ik weet ...
|
Citaat:
ben ik ook wel erg blij mee |
tis echt moeilijk handvaardigheid (n)
|
heeft iemand ook CKV 2,3 Muziek?
Want ik vat nog steeds nie helemaal wat je voor het examen moet leren. Sommige scholen hebben geen CE, maar wij wel en volgens mij wordt het ontzettend moeilijk. Vooral nu ik VWO bij ons op school al zo hoor :s Die hebben waarschijnlijk hele lage cijfers :eek: |
Ik ging daarnet het ckv 2,3 examen van vorig jaar maken, maar dan krijg je de afbeeldingen er niet bij.
(er staat dan bekijk afbeelding 1 maar die is er dus niet) weet iemand of deze ergens op internet staan? |
misschien op www.havovwo.nl ??
|
Eindexamen tekenen telt toch gwoon bij iedereen voor 50% mee?? En heeft niemand iets van samenvattingen gefixt?? Want om nou héél da boek te gaan lezen :rolleyes: ...terwijl je toch al weet dat het bijna alleen maar inzichtsvragen zijn..volgens mij moet je paar kenmerkjes kennen van wat stromingen dan is t wel weer goed :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |