![]() |
resident evil
weet er iemand al iets meer over deze film...?
|
Ja, hij komt 1 Augustus uit in Nederland.
Ik heb hem zelf al gezien. Verhaal is bagger maar hij is best vermakelijk. Einde is wel erg voorspelbaar. |
|
Citaat:
kwil em errug graag zien ben altijd 'fan' geweest van de RE games, ben benieuwd! |
Citaat:
Goeie muziek zit er trouwens in! |
Citaat:
|
bennem nu aant kijken (kkan niet w88 op de bios nl..) En hij valt niet tegen...de enige overeenkomst met de games dat ik tot nu toe tegen ben gekomen (kben nu op de helft) zijn Raccoon City, zombies en de naam Umbrella...et verhaal is in et begin erg onduidelijk...maar ik neem aan dat dat duidelijker wordt naarmate de film duurt...
De zombies zien dr gelikt uit...echt zoals een RE zombie hoort... |
RE roelt
|
hij lijkt me wel stoer, lekker nep, lekker onzin, gewoon zombie`s knallen :D i love that :)
|
net gezien!!
Beetje weinig plot.....wel veel overeenkomsten met het spel...zonder de interactiviteit dan...helaas wordt dat weinig gecompenseerd..>Wel coole zombies....matige CGI DE RECENSIE STAAT BINNENKORT OP HORRORCYPHER: www.horrorcypher.nl |
Is hij nog steeds niet uit? Ik heb hem wel al gezien en hij was goed. Het acteertalent was niet echt spectaculair ofzo maar het verhaal is wel aanstekelijk.
Ik kan niet wachten op een vervolg! :( |
verhaal was inderdaad bagger en toch was de film zeer leuk. heb me echt de hele tijd vermaakt en hij had nog wel 2 uur langer mogen duren. echt zo'n soort film als the scorpion king ofzo. verhaal van nix en je hebt toch lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd het is gewoon een :cool: film, (heeft divX rip van potteke) ziet er zeer goed uit :D
|
Heb hem ook een tijdje geleden al gezien hier.
Vond hm toch echt wel tof, tuurlijk gaat hij niet diep maar de film loopt gewoon goed. |
Milla Jovovich speelt hoofdrol.
Ja die van de loreal reclames en de films The fifth element en Joan of arc... Alleen weet ik nu bijna zeker dat haar onschuldige en lieve image dat in mijn achterhoofd is blijven hangen spoedig plaats zal maken voor een ongelovelijke stoere babe die net als alle anderen, niets nieuws meer heeft te melden. Jammer. Vooral in fifth element was ze echt te vet. Moet nog maar zien. |
HE GOT GAME zeker niet gezien Bamby? Van SPIKE LEE waar MILLA JOVOVICH een wat andere rol speelt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Leuk om je weer eens op F&TV te zien trouwens. :) |
Citaat:
in other words welcome back addiction :| |
Citaat:
Heb je MSN/ICQ? |
Net gekeken... met de fan erbij een hele koude fles cola...
en hij was wel ok... (helemaal door 1 scene) moest ik aan de Cube denken... alleen jammer van 't einde na het einde... (n) |
Citaat:
|
mjah kvonnum wel cool hoor :)
|
*vind et een hele goeie fillum*:)
|
Milla ziet er leuk uit.
Zombies zien er leuk uit. Alleen jammer dat het zo afwijkt van het spel zelf... |
afwijkt.....dat valt opzich nog best mee, probeer het eens te beschouwen als een "side story", iets wat tegelijkertijd afspeelde...dan zou het kunnen (met wat naamveranderingen)
maar toch, de sfeer is goed, lekker zombies knallen, paar leuke momenten, leuke muziek, en strak gefilmd |
Ik had de film voor mijn verjaardag gehad (4juni) en ik ken dus het spel niet :o dus ik kan de vergelijking niet doen maar die Michelle Rodriguez (geloof ik dat ze heet) speel heel goed en verders was de film voor iemand die dus nix van de spel wist (ik dus) erg goed te volgen...
Liefs Rach! |
film is wel :cool:
|
heb em in de bios gezien...ergens half juli ofzo :) in Polen draaide hij namelijk al eerder...topfilm trouwens, had veel slechter verwacht van de regisseur van Mortal Kombat :) mwhehe
|
Tis een Ubervette film, echt de moeite waard :)
|
KUT FILM zombies zijn vet nep
|
Ik vond hem redelijk , als ze het einde better en spannender hadden gemaakt zou het een geslaagde film zijn
|
Er moesten meer zombies en meer geschiet in voorkomen :( En hakken met bijlen enzo
en kettingzagen ja kettingzagen *vroeoeoeoeoem* bloed bloedbloedbloed maar nee hoor :( |
Ik vond hem nou totaal niet boeiend :confused: Verhaal, tja, en die zombies, dat ziet er misschien wel leuk uit en af en toe zitten er wel wat ranzige momenten tussen :D maar ik had hem bijna uitgezet in het begin. Op het eind werd ut misschien wel iets minder slecht ;) Maar of die Michelle nou zo goed speelde door de hele tijd een beetje boos te kijken en der mond zo open te laten hangen :eek: :o
(y) :confused: (n) ik weet ut niet :p |
Betere film dan verwacht, maar mn verwachtingen waar niet echt hoog, dus dat zegt nog steeds niet veel :p
|
HEHEHE, fok het verhaal en gewoon hakken en schieten en kutten... :D (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |