![]() |
[tekening] Rugby
Tijdje geweest dat ik gepost heb. Het scannen van deze A3 tekening heeft op zich laten wachten maar hier is ie. Hij is nogal groot dus heb ik hem maar gelinkt.
Reakties zijn uiteraard welkom. http://home.planet.nl/~kazem034/files/rugby1.jpg |
wow:).
mooi:o. |
echt mooi die details ook!! elke lijntje is over na gedacht :)
|
super gaaf (y), echt gewoon geen aanmerkingen
|
hehe,
Cool :) Hij ziet er goed uit :) Niet echt mijn style, maar buiten dat, erg goed gedaan ! |
mooimooi :)
fijn harige mannen tekenen, altijd leuk ;) |
Zeer dope. Een hand komt me bekend voor van die rechtse grote. Maar hij is erg lauw.
Komt ie nog in kleur? |
Koel....ik snap niet dat er mensen zijn die dit kunnen, bij mij gaat het nooit verder als een bloem en een zon enzo
|
Tja alles wat ik zou willen zeggen is al eens gezegd..........KEEP UP THE WORK hijs echt wreed gewoon, vooral die ene die op de achtergrond onder de voet is gelopen (y) Echt cool :cool:
|
Citaat:
|
:eek: :eek: VET :eek: :eek:
|
daar zou ik maar mijn beroep van maken
|
:cool: (y)
de energie straalt ook echt van de tekening af! Je ziet die mannen ook echt helemaal bewegen zegmaar. Echt superknap gedaan :) |
Ja, echt super gruwelijk vet gewoon. De allertofste die ik van je heb gezien!
|
Echt heel vet....alleen jammer dat ze allemaal eenzelfde tenue hebben, maar wel tegen elkaar knokken.
Ik zou hem heel graag in kleur willen zien ;). |
Citaat:
Verder heb ik hetzelfde commentaar als Raymania. Ze lijken 1 team te zijn door het streepjesmotief |
ja ze hebben bijna hetzelfde tenue maar als je goed kijkt zie je dat 'de slechteriken' twee strepen op hun shorts hebben en het andere team 1 streep. Als ie gekleurd zou worden zou je het verschil iig duidelijk kunnen maken. Misschien kleur ik hem zelf wel in als niemand anders het doet.
bedankt voor de reacties :) |
ook heeft het ene team rugnummers en het andere team nummers op hun borst.
|
kan dit mooier?!
|
Deze is echt über! (y)
|
Nice :d
|
Super!
Mooi gedaan. Keep it up :) |
bedankt! :)
|
Poeh!
|
fantastische tekening ik wou serieus dat ik goed kon tekenen. Maar ik ben het er wel mee eens dat de uniformen van de 2 teams erg op elkaar lijken. Maarja dat is maar een detail. En nu om heel erg mierenneukerig te zijn. Nummer 13 is nooit een nooit een grote gast meestal juist klein en snel (en dragen helemaal nooit z'n hoedje "scrumcaps"). De nummers 1 tot 8-9 zijn de grote mensen (de forwards). Maarja dat is maar een heel klein detail. Fantastische tekening
|
wat een reuzen :eek:
|
heel cool, maar wat zijn die oren raar bij dat mannetje met de rugbybal
|
Mulder: thanks, het klopt idd niet met echt rugby, ook was ik helemaal vergeten dat er niet verdedigd wordt in rugby! Dat had ik van american football blijkbaar.
Whaxx: thanks, ja das waar, ik vind hem een beetje aapachtig geworden op de een of andere manier. |
ik vin um echt gaaf :cool: (y)
|
:eek: hoe krijg je dat toch altijd weer voor elkaar om zulke dingen te fabriceren :confused: weer netjes gedaan hoor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |