![]() |
Als je iets kwijt bent...
Iedereen raakt weleens iets kwijt :D
Wat kan je echt niet missen? Van wat word je gek als je het echt niet kan vinden? En hoe ver ga je om dit weer te vinden? |
hangt er vanaf wat ik kwijt ben natuurlijk
Als ik mijn telefoon ofzo kwijt ben dan word alles over de kop gehaald :o |
Dan ga ik het zoeken totdat ik het vind.
|
Citaat:
Anyway: sowieso als ik iets kwijt ben gaat alles over hoop. Zoals vanmorgen voor Wisforta voor een rep Wiskunde.. |
Citaat:
|
Daar kan ik heel slecht tegen, vooral als het m'n sleutels zijn. En dan zoek ik heel hard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond nog meegemaakt. Ik moest training geven en toen ik eigenlijk al te laat was, was ik de sleutels kwijt.
Ik helemaal in paniek en als een idioot zoeken, uiteidenljk wel gevonden, maar daardoor was ik wel te laat. Normaal raak ik niet in paniek, maar nu waren er 12 mensen afhankelijk van me |
Das zeker mijn bril, ik haat het als ik dat ding kwijt ben, probeer maar es zonder je bril je bril te zoeken, dan moet ik overal zo dicht gaan kijken :o . Ja ookal draag ik em alleen maar om computer of tv te kijken.
|
ik word altijd helemaal gek als ik m'n afstandsbediening niet kan vinden... terwijl dat het zoeken meestal meer moeite kost dan m'n bed even wat dichter bij de tv zetten, zodat ik geen ab meer nodig heb :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik kan er heel slecht tegen als ik iets kwijt ben wat ik echt hard nodig heb maar dat komt niet echt supper vaak voor maar het is wel kut
|
meestal kan t me niet zo veel schelen. 'vind ik later wel'
maar sleutels/telefoon ofzo word ik wel sagarynig van. dan stuif ik het hele huis door. |
:( ik ben mijn richtingsgevoel kwijt...
|
sleutels,portomonee en gsm,als ik een van die dingen kwijt ben,ga ik zoeken totdat ik het heb,anders ga ik de deur niet uit.
de rest zal me jeuken "komt ooit wel weer eens te voorschijn" is de gedachte hierachter. |
Citaat:
|
- Horloge
- Mobiel - Beurs |
Batterijen van mn camera/discman
En nouja mn hele kamer komt dan overhoop te liggen |
mijn gevoel voor humor
|
Oooh ik ben blij dat ik al een hele tijd niets ben kwijtgeraakt! Zelfs de meest onzinnige dingen, als ik het nodig heb en ik kan het niet vinden: hyperventileren :o , door het huis rennen alles gaat overhoop, argh wat een frustratie :D (Ik probeer het wel af te leren, want hyperventileren omdat iets zoek is is redelijk eh genant)
|
Alles wat ik echt op dat moment nodig heb. (telefoon, portemonnee enzovoort) daar gaat alles voor overhoop. De rest komt altijd wel een keertje tevoorschijn :)
|
ik raak helemaal in paniek als ik mijn dagboek kwijt ben (ik zeul het ding overal mee naar toe namelijk, en dan als de dood dat k m op school heb laten liggen)
of sieraden die me heel dierbaar zijn en mn telefoon |
mijn porto.
|
Citaat:
|
Ik raak m'n sleutels nogal eens kwijt op school.
-Dan haal ik alles uit m'n tas om te kijken of hij niet onderin zit ofzo. -kijk ik in m'n jaszak en in het slotje van m'n fiets -kijk bij gevonden voorwerpen -als ik hem echt niet vinden kan dan bel ik naar huis of m'n moeder/vader me kan halen. |
Sleutels.
|
Ik ben zelden wat kwijt, weet altijd wel waar ik iets gelaten heb. Maar als ik wel eens een keer iets kwijt ben dan moet ik ook echt weten waar het ligt en kan ik het niet uitstaan dat ik het niet kan vinden en blijf ik zoeken en nadenken tot ik het heb :o
|
Ik ben bijna nooit wat kwijt gelukkig. Maar als ik iets kwijt ben wordt ik helemaal gek en ga ik overal zoeken. Zoek dan meestal mijn telefoon of mijn sleutels
|
als ik op school mijn fietssleutels kwijtraak dan word ik echt gek
|
Ali Osram raakt zijn vrouw kwijt in de trein :D
|
Citaat:
|
Sleutels denk ik
|
ik ben echt heul vaak iets kwijt.. meestal gewoon niet belangrijke dingen als aantekeningen of iets, maar vorig jaar ben ik een keer een envelop met 300 euro kwijt geraakt, waarvan ik nog steeds geloof dat ie érgens op mn kamer moet liggen.. en nu ben ik de oplader van mn telefoon kwijt en das ook behoorlijk kut, want hij is leeg.. en cd's ben ik ook heul vaak kwijt.. en sleutels uiteraard ook.. en aargh! ik wil echt een opzoekapparaatje of iets!
|
Echt belangrijke dingen raak ik niet kwijt. :o
|
als ik me telefoon kwijt raak dan wordt ik gek,kan echt niet zonder dat ding :bloos: beetje verslaving anders mis ik iedereen te erg :cool:
voor rest ja sleutels portemonnee of me sieraden ofzo |
Ik weet precies waar ik alles heb liggen, behalve als iemand anders het heeft opgeruimd (lees: aan mijn spullen heeft gerotzooid).
|
Citaat:
|
ik ben zo vaak dingen kwijt! Meestal zijn het nutteloze dingen zoals lipgloss ofzo. maar het wil ook weleens gebeuren dat ik mijn aantekeningen, telefoon of sleutels kwijt ben... dan draai ik echt door. Ik weet niet wat dat is :s
|
ik word gek als ik mn sleutels kwijt ben, maar ik ben nu ook radeloos ben een (gouden) ring van mn moeder kwijt :(
|
Als ik de afstandsbediening van de tv kwijt ben, word ik erg ongelukkig. Verder raak ik niet zoveel kwijt zonder het snel weer te vinden.
|
Citaat:
|
Ik ben echt heel voorzichtig met dingen, maar laatst raakte ik m'n ¥5 muntje kwijt, toen was ik toch wel echt geschrokken. (Het is een geluksmuntje, je spreekt het uit als goën, en dat betekent dus (naast 5 yen) ook geluk.)
Maar ik vond hem gelukkig weer onder een traptree bij de voordeur :) Sleutels raak ik nooit kwijt. Wel een keer een tas op een metro-station in Londen laten staan, ik kwam er achter toen ik in de metro zat die al van het station begon weg te rijden. M'n vriend mepte op de noodrem-knop en we stonden stil. Iedereen krijzen dat dat toch echt niet kon, maar toen ze hoorden dat ik m'n tas was vergeten vonden ze het wél goed :) Normaal vergeet ik nóóit m'n tas, maar ik had er nu 3 bij me en lette meer op de tassen van mijn vriend :o |
ik ben egt altijd alles kwijt!!
maar als ik mn mobiel kwijt ben bel ik altijd ff met de huistelefoon en dan loopt heel ons gezin door het huis te luisteren waar het geluid vandaan komt.. is wel grappig soms.. vooral portomonee en sleutels kwijt is erg vervelend |
Sleutels is lastig, dan kom ik niet weg.
Verder heb ik geen dingen waar ik écht niet zonder kan. |
Citaat:
|
ik wil altijd alles wer vinden... en dat doe ik door na te denken wanneer ik het voor het laats heb gebruikt
|
Op school kan ik nogal eens mijn sleutels niet vinden. Dan haal ik mijn hele tas overhoop, gooi alles eruit, haal mijn hele kluisje leeg, tot ik ze heb. Als ik iets even wil pakken en ik kan het niet vinden, dan ga ik het hele huis door om het te zoeken. Ligt er wel aan of het belangrijk is of niet, maar ik wil wel graag weten waar al mijn spulletjes liggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |