![]() |
Waar vind ik.. -topic
Deel 2
Deel 3 Deel 4 Andere was alweer vol Webwinkels: www.large.nl www.attitudeholland.nl www.yoox.com |
Waar vind ik - Een topic.
Weet iemand waar ik nog ephedra enzo zou kunnen halen? Dat was het weer. Vriendelijk verzoek aan een der FB's om wat lijm op dit topic te smeren.
|
Die leren (nep)-Allstars..
Die hogere (meestal zwart) heb ik maar gezien tot 41. En lage versies (rood, blauw, groen, Met Idols erop :X) tot 43. Zijn er die ook in maat 44 oid te vinden? |
ik vind wel dat dit topic mag blijven.
de eerste vraag dan maar, waar vind ik goede zwarte flip flops? |
Eh.. wat zijn dat?
|
Citaat:
|
gewoon teenslippers maar dan in het engels ofzo.
|
Citaat:
|
Hmm hebben ze die niet bij eh.. de hema ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Juh maar die zijn toch ook verboden?
|
hoezo 'ook'?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is dit nou een waar vindt ik topic :eek:
(volgens mij zoekt niemand iets maar goed) |
Citaat:
|
Ik zoek nog steeds een leuk feestje :mad:
|
Citaat:
Ephedras kan je toch via internet bestellen exie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
poging 2 (nog uit het vorige topic):
ik zoek een pet van Dolce & Gabbana,hij is zwart/donkerblauw en er staat een grote doodskop op,weet iemand waar ik die kan vinden en wat dat ding evt. kost. (hij heeft in de veronicagids van vorgie week ofzo gestaan) |
Citaat:
Zwarte flipflops? Basic winkels, zoals H&M , maar try ook eens Hema oid. Ephedra pillen zijn niet verboden, ik haal 1 x in de maand wat bij de lokale smartshop :) |
Ik zoek een 'Jesus-is-my-homeboy-t-shirt' als het kan een damesshirt. Ergens in amsterdam als't kan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zoek een creditcard zodat ik het Mary is my homegirl shirt kan kopen! :cool: (y)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
waar vind ik een zonnenbril voor onder de zonnebank ????
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
> Zie D&A |
Ohja. Waar vind ik een grote knuffelkat? Het liefst die van Alice in Wonderland maar een andere mag ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe sux dat het verboden is...nouja, hier in Nijmegen worden nog steeds gedroogde paddo's verkocht, dus die herbals zal je ook nog wel kunnen krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil er ook een! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
adidas superstar (hoog model) ?
:confused: |