![]() |
Wat is jouw grootste fantasie?
Ik wil het altijd nog een keer doen op 't strand, bij zonsondergang ofzo. :) Of in bad. :) En met een meisje, lijkt me ook wel wat. :) :)
? :) |
op een balkon lijkt me wel wat.
het allerhoogste balkon van de flat, buren zijn niet thuis. niemand kan jou zien en jij kijkt over de hele stad uit. maar ja. tis niet dat ik dat echt graag wil ofzo, lykt me wel grappig. |
Citaat:
(y) Klinkt leuk! Bij zonsondergang lijkt me ook leuk maar of dat nou me grootste fantasie is... dan denk ik toch meer richting een trio ;) (met 2 vrouwen dus) |
Ik wil echt een keer met een meisje. :o
Voor de rest lijkt alles me leuk, behalve een trio. |
Heb niet echt plaatsen waar ik het graag wil doen, of waar ik al heel lang van fantaseer. Vind het wel Superrrrrr... opwindend om het op plaatsen te doen waar je betrapt kan worden ofwel waar mensen je net wel/niet kunnen zien... :evil:
|
Tempel van Athene: Parthenon op de acropolis! 'S nachts en nog liefst in toga....Drool
|
Citaat:
|
Gesandwicht worden tussen 2 meiden :p.
|
Zelfde, maar dan twee mannen....
|
tussen 2 bloedgeile dames, die hun handjes niet thuis kunnen houden liggen........
|
uhmmm.... :o ooit nog es een man pijpen..ja..duuhh geen vrouw he :D
En trio met 2 meisjes....of mmv :) kan ook |
Een jongen en een meisje is ook goed, nou ik er over nadenk.
|
Ja, alsof ik dat hier ga vertellen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er nou bijzonder aan 'tijdens zonsondergang'? Als je begint is het licht, als je klaar bent is het donker, ja leuk hoor, maar het is niet alsof je tussendoor nou tijd hebt om op de mooie kleurtjes te letten, wel?
Ik héb geen grootste fantasie met betrekking tot sex, trouwens. Ik wil alles nog wel proberen, behalve dingen die pijn doen. |
Citaat:
Alleen de eerste keer doet een beetje pijn. |
Citaat:
Eh, grootste fantasie? Hm, dat zijn dingen die alleen fantasie blijven, vermoed ik, want irl zijn die niet echt leuk. |
Hm, een keer seks als je echt alleen bent, niet zachtjes hoeven doen (en dan ook niet zachtjes doen), het hele huis door.
Of juist ergens waar veel mensen zijn, in een toilethokje. Klein en onhandig, maar zó geil... :bloos: |
in ons eigen appartementje :bloos: :)
da's dus iets voor over een anderhalf jaar ongeveer :) |
Citaat:
Ja, het huis inwijden. Leukleukleuk. |
Citaat:
|
Citaat:
verder bestaan mijn fantasieen voornamelijk uit stiekume plekjes :) |
Ik wil nog heleboel doen. Maar op dit moment is mijn grootste fantasie het met mijn vriendin doen
|
Citaat:
Ik kan je zo een lijst met tientallen plaatsen geven die je kan proberen. ;) Die ik ook nog eens wil proberen, dus. Lang leve stations en steden. :o Maarja, dan moet m'n vriendin dat ook zien zitten hé. ;) |
Klaarkomen met Born Slippy (underworld) op de achtergrond :) :o
Verder... ach, zo moeilijk te plezieren ben ik nou ook weer niet |
Citaat:
ik heb niet echt grote fantasieen,allereerst moet dat jongetje nog waarheid worden. |
Niet dat dit nou mijn grote fantasie is ofzo, die heb ik niet echt.. Maar in 'lucia y el sexo' zag ik hoe twee mensen het deden in een grote vijver, en die waren daar helemaal lyrisch over, zo vrij in het water.. Een vriendin van me heeft het ook wel eens gedaan en was ook erg enthousiast.. Dat zou ik dus graag een keer willen proberen, maar het liefst wel in een beetje een schoon meertje ofzo, geen vieze baggersloot..
en ik moet nog even een slachtoffer vinden :p |
een supersnelle computer een een gigantische voorraad slagroomtaarten (voor bassie)
|
Sauna. Op vakantie. Voor je gaat uit eten, nadat je van het (naakt) strand terugkomt. In bad. (Bubbel.) Kleedhokjes in zwembad zijn super. Zwembad zelf ook. Met een meisje. Met een extra man erbij. Prof. geile foto's laten maken. Seks met slipje aan. Seks met rokje aan. Hmm.
|
Citaat:
Bondage |
in de kerk, vastgebonden aan het kruis ofsow :D
zeker nog een keer op de boot, als we op zee liggen, alleen maar water overal.... en tja, uhm... chocoladevla...:D *grin* handboeien... |
ik heb eigenlijk ook niet echt zo´n grote fantasieen..maar wat ik nog wel een zou willen proberen is int water :) lijkt me echt wel vet... en wil ook nog wel een keer in de sauna...was echt een goede ervaring (y)
|
's Nachts op een kerkhof.
Gefilmd worden en die film dan uitbrengen :) Liefst op dat kerkhof Weten dat er iemand toekijkt die echt alleen maar kijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om Dolf Jansen maar even te citeren:"Gepijpt worden door een peroxideblonde actrice die ondertussen achterlangs wordt genomen door een grote 24-jarige neger."
|
ik had een kamer met schuine balken (zolderkamer) en ik wil echt nog eens een bepaald persoon daaraan vastketenen. Oftewel dikke haken in de muur, middeleeuws achtige ketens daaraan hangen en vast maken aan de polsen. Dan diegene helemaal verwennen met verschillende dingen zoals kaarsvet en veertjes, aflikbare bodypaint. enzowvoorts..:p believe it or not:)
xx suusjuhh |
Wat is jouw grootste fantasie?
Het mooie meisje dat werk bij de Coolcat in het winkelcentrum :evil: |
Samen met een andere man een meisje helemaal verwennen, dus echt gekmakend haar ineen laten krimpen van genot.. Dan wil ik wel haar gezichtje zien als we haar kunnen laten komen.. :)
En de veelbesproken 2 vrouwen kwestie.. maar eigenlijk gaat het me dan meer om het feit dat ik wil dat zij mij pakken en heerlijk misbruiken. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
bepaald persoon, semi-openbare plek, flink aantal wijntjes..rrrrr :evil: :bloos:
|
Barbelle ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nog een aantal jaartjes wachten denk ik zo of niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |