![]() |
Powerball
Leuke gadget: de Powerball!
Heeft hier iemand ervaring mee? |
Ja, tis wel grappig maar niet helemaal mijn ding ofzo.
|
Als je eerst eens uit zou leggen wat het was, dan zou ik er ook wel iets zinnigs over kunnen zeggen?
|
|
Dat lijkt me wel een geinig dingetje, ik zou hem alleen niet aanschaffen. Zo vaak heb ik niet last van een muisarm.
|
Erg leuk speelgoed, heb er een met blauwe leds + teller.
|
Ik mag niet binnen ballen van mijn moeder, laten we dat voorop stellen, maar ik snap de bedoeling niet. Moet je erin knijpen, hem alleen maar vasthouden, of mee kaatseballen? En word je er sterker van?
|
Citaat:
mijn ex deed dat en hield zo'n ding bij zn lip ofzo en toen kwam zn lip ertussen :eek: AU! |
V&g----->l&g
|
ik snap niet echt wat je ermee moet doen.
en wat kost t? |
15 € ofzo... Er zit een raar draai ding in, de bedoeling is dat je zo'n beweging met je pols maakt dat dat ding zo veel mogelijk toeren maakt. Is wel ff lastig om onder de knie te krijgen maar ik kan 12000 toeren :p.
Er gaan steeds meer lichtjes etc knipperen hoe meer toeren hij maakt. |
Heb zoiets gehad toen ik mijn pols had gebroken.
Daardoor werden mijn spieren en pezen weer getraint en was ik na een operatie+ paar weken gips weer van een stijve pols af. |
Citaat:
|
Mijn vriend heeft al een hele tijd zo'n ding, had er nog nooit van gehoord.
Het is in het begin erg moeilijk om dat ding goed te laten draaien, maar als je het eenmaal door hebt is het vrij eenvoudig. Best leuk om te doen, maar mijn hobbie zal het niet worden :p Ik kreeg trouwens (in het begin) juist een RSI gevoel van die bal. |
Citaat:
|
't Is echt een te fucking lam ding.
|
Hier had mijn broertje het vanmorgen over, lijkt me wel grappig eigenlijk. Ik ben wel van de frutselzooi :)
|
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat zo'n ding helpt tegen RSI. Elke beweging die je met genoeg regelmaat uitoefend, is een RSI opwekkende beweging, alsje zo'n bal steeds dezelfde beweging maakt, dan krijg je er volgens mij JUIST RSI door als je het teveel doet. Als je het soms doet, sja, dan kan je netzo goed gewoon ff iets anders doen? :confused:
|
Er zit een verkooppunt echt letterlijk bij mij om de hoek...ik ga mijn vriend, die er iedere dag langsloopt op weg naar het station, maar eens lief aankijken denk ik...
Ik wil ook een teller erbij. Ik wil wel zichtbaar bewijs dat ik sterker word hoor. |
Citaat:
Het idee is dat het draaien met de Powerball goed is voor de doorbloeding van je armen. Dus tussen je computerwerkzaamheden door effe ballen is een effectieve RSI preventie, even niks doen ook :) maar effe Powerballu is des te leuker! En wie weet krijg je wel spierballen :) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |