![]() |
2 ingewikkelde programma's
Yo mensen,
Ik zoek 2 rare en ongebruikelijke programma's. Ik weet niet eens of ze uberhaupt bestaan, vandaar deze post:P. Het eerste programma dat ik zoek is een programma dat lange lijsten kan genereren van vier digits en steeds keuze uit 10 getallen, dus zeg maar zoiets: 0001 0002 0003 ........ 9999 etc. En dat dan in een word of rtf bestand opslaat. Het 2e programma dat ik zoek is nog een stuk gekker en ingewikkelder. Dat is nml. een programma dat op een bepaalde website - bijv. het inlogscherm van scholieren of van hormail ofzo - steeds dezelfde gebruikersnaam invult maar dan als w8woord steeds de getallen uit dat bovenstaande gegenereerde bestand invlut. Zodat hij zeg maar heel veel wachtwoorden af zou zoeken. De programma's heb ik absoluut niet nodig voor scholieren of hotmail, moge dat duidelijk zijn. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mvg |
je bent behoorlijk dom als je met zo'n lijst bruteforce probeert te kraken...maargoed..
Dat eerste kun je simpel zelf maken. Dat tweede, vast ook wel. delphi pascal (visual) C(++) ... |
Ja, van dat brute forcen klopt wel. Maar daar ga ik ook niet aan beginnen.
En die programmaatjes zijn idd ook wel zelf te maken, maarja als ze al bestaan scheelt dat een hoop tijd :P |
dat zou moeten kunnen met excel, dat van 0001 0002. Maar ik kom er net achter dat wanneer ik 0001 invul in excel, dat is er dan automatisch een 1 van maakt :mad: . Pokke microsoft
|
Mag ik vragen waar je ze dan wel voor nodig hebt? Allemaal uiterst twijfelachtig, dit. Gaat dicht tot ik nadere uitleg via PM heb ontvangen van de topic-starter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |