![]() |
Muziek kamer
http://www.royaldevice.com/custom3.htm
Ooit...als ik veel geld heb...ga ik ook voor 50.000 eurie een kamertje ombouwen. |
en het nut daarvan is?
ik heb geen zin om alles te lezen dus wat houdt het in? |
dat je je hypocriete hoofd uit je aars moet halen en die link moet checken en lezen.
|
OMG dat wil ik ook
|
ik vraag me af hoe veel die "normale" boxen kosten; die zullen ook wel n duizend-of-meer euro's per stuk zijn.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
en waarom is "09-04-2004 @ 13:50 " een link ( in jouw quote zeg maar) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en jah....gitaren \m/ |
stelletje leken!
Dat gangenstelsel is een grote subwoofer. |
Ah :D
|
Citaat:
Niet iedereen is analfabeet |
meer links, laat mij dromen
|
Citaat:
|
WOW.. :eek:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Holy Motherfocking Godamn son-of-a-bitch..
Ik ken ook wel een andere manier om mijzelf uit elkaar te laten spatten.. :eek: |
Buiten het feit dat t natuurlijk is om te posen heeft t niet erg veel nut denk ik. Het zal wel bruut klinken, maar dan heb je een kamer met dat soort shit....en dan?
|
haha idd
het is gaaf, maar ja ik heb liever een betaalbare installatie die wat volume aankan en toch wel goed geluid geeft en geef de rest van m'n cash uit aan cd's/lp's |
Citaat:
|
als we hier gaan lopen pimpen, dan weet ik ook nog wel wat:
http://www.brighton.ac.uk/designingb...d/CRD00565.jpg |
had die site al 'ns gezien jaartje terug op 'n zeker ander forum. wel extreem bruut die kamer. (y)
|
wow! SWEET!
|
Citaat:
|
Erg gaaf :).
|
Citaat:
|
Voor dat geld dat zo'n kamertje kost koop ik liever een paar goede componenten en een paar goede boxen en een paar honderd cd's en lp's (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen kopen een boot, sommigen willen op die manier muziekjes luisteren en filmpjes kijken. Ik zou ook voor dat laatste kiezen. |
knap metselwerk.
|
Citaat:
En wat als je wilt verhuizen, moet je alles weer slopen om het mee te kunnen nemen :D |
Ik koop liever een mooie auto. Kun je tenminste nog wat vrouwen van je geld ophalen.
|
Ik ben dan toch iets meer voorstander van zo'n setje als daan liet zien.
Dat past nog in m'n kamer. |
Ik zou dan een boot kopen denk ik hehe. Beetje chillen. Nee ik zou denk ik een studiocomplex bouwen. En een beetje de producer uithangen haha.
En ik luister wel meer dan hardcore :P |
Ik wilde al zeggen, zo'n dure set is flinke overkill voor hardcore :)
Niet dat ik zelf verder wel veel audiofiel verantwoorde cd's / vinyl heb maar het gaat om het idee. |
Leuk stukje..
|
Leuke kamer..
|
leuke gordijnen..
|
leuke bank
|
Cool! :cool:
|
Citaat:
|