![]() |
Mars attacks!!!
Hillarische Sci-Fi film met acteurs zoals: Jack Nichelson, Micheal J Fox, Pierce Brosnan, Danny DeVito, Glenn Close, Sarah Jessica Parker, Natalie Portman en Tom Jones!
Denk maar niet dat het een Happy End word waarin iedereen nog lang en gelukkig leeft. http://www.madmartian.com/images/shop/mars2.jpg Wie gaat er kijken en als je hem alleens gezien hebt wat vond je ervan? |
ik heb um al 2keer gezien was wel grappig :)
|
Ik heb hem al gezien en ik kijk hem nooit meer.
Ik snap niet dat zo een bekende acteurs aan zo een slechte film meedoen. (n) |
erg onderschatte film. ksnap niet dat ie zo geflopt is, want hij is gewoon leuk om te kijken
|
wanneer?
|
Vanavond 20.30 SBS 6, geloof ik.
|
crap :s
|
*Gaat vanavond film zien die hij leuk vindt*
|
ik vind het 3x niks
|
Met stip op 1 in de lijst van flutfilms. Waardeloos. Niets aan.
|
Citaat:
|
Ik heb hem ook gezien, was toen wel grappig ( 2 jaar geleden?) maar ik ga hem niet nog een keer kijken.. ik vond het wel leuk tijdverdrijf.. als je niets leuker hebt ofzo.. :)
|
Geweldige film! (y) :)
|
Citaat:
|
Lekker simpel genot
|
Een meesterlijke parodie op (en tegelijkertijd een ode aan) typische bordkartonnen jaren '50 scifi-B-films (y). Diegenen die zeggen er niets aan te vinden nemen het hele gebeuren waarschijnlijk iets te serieus. Of ze vinden Adam Sandler het toppunt van leuk, dat kan natuurlijk ook :|
En Tom Jones = :cool: |
Ik vond hem meesterlijk
|
Citaat:
;) |
ik vond hem niet zo eigenlijk... :o
|
Hmm, nog nooit gezien, ik ga hem zo wel kijken.
|
Zït 'm nu weer te kijken, het blijft 'n geniale film. ghehe.
heb 'm toen in '96 gezien bij de voorpremiere. :) |
dat country nr. ook, geniaal. :D
Slim Whitman - Indian Love Call. |
Hehe, hilarisch! :D Ik had 'm nog niet eerder gezien, maar het was echt humor! Ik vraag me af hoe mensen het serieus kunnen nemen, zelfs bij het uitmoorden en skelet worden (knalgroen en knalrood, hoe verzin je het) lag ik in een deuk! En al die bekende acteurs maken het er des te beter op.
Spoiler
|
Citaat:
heerlijke film. absoluut mijn humor, maar ja burton he. zegt genoeg, ik hou van hem. |
Mijn mening is een beetje verdeeld. Aan de ene kant denk ik: "wat een crapfilm", aan de andere kant denk ik: "Maarja, tis toch Burton..."
|
Hij was wel leuk, maar niet zo leuk als ik verwacht had.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er een keer een deel van gezien, tot ik in slaap viel :o Het was dan ook iets van 3 uur ´s nachts, maar ik vond er ook niet veel aan.
|
Dit was volgens mij een stomme film
|
Leuke film, nog leukere acteurs..maar na de film voor de derde keer te zien begint hij wat te vervelen.
|
Ik zei: Denk maar niet dat het een Happy End word waarin iedereen nog lang en gelukkig leeft. <Leeft iedereen nog?
Het stuk van 'Little people, why destroy as we can create?' en het vlaggetje uit die speer. Of 'Look he's making the international Donut sign!' En de taal van de Marsbewoners was ook te gek het enige wat ze zeiden was At, at, at, at! |
toen ik m voor t eerst zag vond ik m eng... maar toen was ik nog niet zo oud... iig hi jwas wel lollig maar een zwak plot
|
Citaat:
Dit was echt de énige film van hem die goed was. |
Hoe vet is die film.
Nu een keer of 3 gezien, geweldig. 'don't run, we are your friends' |
Hij heeft wel z'n grappige momenten, maar over het algemeen vind ik het flauwe humor.
|
Citaat:
|
Geniale film, zo vreselijk flauw :D Kan er niets aan toevoegen. Alleen de Nielsen-achtige films zijn nog flauwer (en genialer).
|
Citaat:
|
Airplane! blijft voor mij boven al deze type films staan :) De twee Hot Shots! films zijn ook erg leuk, en National Lampoon's Loaded Weapon 1 ook. Ik denk dat ik de overige creaties inmiddels iets te vaak gezien heb :D
|
Mars Attacks is 1 van mijn favoriete humor-films. Als je hem een paar keer gezien hebt blijft hij niet heel erg grappig, helaas, maar er zijn natuurlijk niet veel films die dat kunnen :)
Voor mij is the Big Lebowski de grappigste film ooit, en Mars Attacks komt ergens in de top 5... |
ik denk dat je van deze film de humor door moet hebben... De extreem flauw humor trouwens.
Vind'm cool, elke keer weer... |
Ik vind die jaren 50 films fantastisch! Vooral War of the Worlds en Earth VS The Flying Saucers.
Deze film is daar duidelijk op gebasseerd en daarom een goede film in zijn eigen recht. Vooral het stuk van Parijs vind ik zelf goed, je ziet de Eifel Toren omgesmolten worden door de Mars Bewoners. Tim Burton denkt nog steeds erover om een Mars Attacks deel 2 te maken, maar ik denk niet dat dit gaat werken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |