![]() |
Waarom probeert Nederland België niet te bezetten?
Geef me goede redenen waarom Nederland België niet moet binnenvallen. :o
|
omdat wij ons gemiddelde IQ boven de 100 willen houden :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Omdat 174 jaar wel een beetje kort is voor België, ze mogen nu wel eens onafhankelijk zijn. :p
|
@Tofke_H. Ik was je net voor met die typo. :D :o
|
Omdat Wallonië een stinkend verlaten industrieterrein is. :)
|
Omdat we toch al in een verenigd Europa leven. Bovendien zijn beide landen lid van de NAVO. Maar zo serieus moet ik dit topic vast niet nemen ;)
|
Dat is allemaal de schuld van de NS. Zij kunnen hier nog niet eens de treinen op tijd laten rijden. En dan moeten ze Belgie er ook nog bij doen?? :eek:
Doe maar niet ;) |
Waarom wél?
|
Kunnen Vaals ook wel meteen platgooien :D
|
Omdat dat niet mag van het VN-Handvest, tenzij België plannen heeft Nederland aan te vallen of dat reeds gedaan heeft.
|
Omdat ons leger niet groot genoeg.
@Thomas: 'k ben weer even terug... :o |
Citaat:
|
Belgen zijn slimmer dan Nederlanders.. althans, de schoolmethode die ze daar handhaven is echt moeilijker dan die in Nederland.
Mja dit is dus geen goed Nl hè wat ik nu geschreven heb.. een belg zou wel weten hoe het zat :o |
Omdat dat stout is.
|
Laat ze eerst de zaak Dutroux maar afhandelen, scheelt ons alle rompslomp.
|
Citaat:
|
belgen mogen zich niet vermengen met nederlanders
|
Citaat:
|
Citaat:
*meldt zich aan bij de reserves* :) |
Citaat:
|
Citaat:
@Kenjirro: (y) |
Waarom vallen we Duitsland niet binnen??
(....) |
Citaat:
Trouwens, een woord als "Houzee" geeft al aan waarom Nederland nooit een oorlog zou kunnen winnen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, met onze marine schieten we Brugge, Knokke en Oostende wel in puin. |
Citaat:
Die lafhartige hond Verhofstadt durfde zojuist te beweren dat het ons enkel om de olie van België gaat! :mad: |
Citaat:
|
Wat hebben we daar aan? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze hersenspoelen onze jeugd al jaren met Samson en Gert en zelfs K3. :eek:
|
K3. Lijkt me reden genoeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou jij dat graag willen, dat Nederland Belgie bezet?
|
Citaat:
Stalin kennende, zal die vast nog wel hele gesprekken tegen Hitler's schedel gevoerd hebben... :s :o Wist iemand trouwens dat Hitler één zus had (hij had wel meer broers en zussen, maar die zijn allen vroeg doodgegaan)? Verstandelijkerwijs had ze haar naam na WO II veranderd... lijkt me best kut om zijn zus te zijn.... :s |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien ook skull-fucking? :eek: :o |
Citaat:
Ik heb trouwens ook gehoord dat Hitler eerst Architect wou worden maar afgewezen werd aan de academie en toen de examinatoren de schuld gaf:o |
Citaat:
Citaat:
|
omdat we dan zo ongeveer heel het westelijk halfrond tegen ons hebben.
Nu wil ik best nationalistisch overkomen, maar zo'n sterk leger hebben we nu ook weer niet. |
Belgische meisjes zijn gewoon minder knap dan de dames uit de polder. Bovendien kunnen wij in Nederland nu ook al genieten van Canvas, Ketnet en wat nog meer. Als die ook maar in contact komen met de Nederlandse publieke omroepen daalt de kwaliteit van de Belgische zenders meteen.
|
Citaat:
Ik ben voor trouwens, maar alleen het vlaamse deel wil ik dan bezetten, met die walloniers wil ik niets te maken hebben! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |