![]() |
leuk Tool nieuws
|
he wat een misleidende topictitel
ik had verwacht dat er zou staan dat ze uit elkaar zouden gaan :D dat zou ten minste leuk nieuws over Tool geweest zijn |
Citaat:
|
leuk dat er een dvd uitkomt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe, ik snap het niet. Tool zou ik opzich vet moeten vinden maar op de een of andere manier ben ik continue op zoek naar een climax in de nummers die maar neit schijnt te komen. En ik vind het vaak te langzaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk. Ben benieuwd.
Die DVD zit er al zeker een jaar aan te komen... echt haast hebben die gasten niet. |
Citaat:
|
Tool \m/
|
Yo Birthmark, ik hou van Mental Horror (zo ongeveer de snelste band ooit) en zelfs ik vindt Tool niet te langzaam.
Ik had nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, maar: snelheid is nie alles weetje (en voor die climax: ga rukken tijdens t luisteren) |
Tool = koel!
|
Juist
|
Ik vind het nog interessanter dat er ook een nieuwe cd aan komt! hopelijk komt de droom van adam dan ook uit dat er een hele film bij de cd komt (wou ie geloof ik ook al bij lateralus doen) en als er een nieuwe cd aankomt, komt er waarschijnlijk ook een tour aan en dat zou helemaal fijn zijn! zou ook leuk zijn als de videoclips van Schism en Parabol/Parabola op die dvd komen...
weet iemand btw of nummer 9 op de cd lateralus heet of lateralis? bij staat er lateralis maar bij iemand anders staat er lateralus bij Ænima is er ook een verschil van een letter tussen de titel van de cd en de titel van het nummer.. dus je zou verwachten dat dat bij lateralus ook zo is... alhoewel... je weet het nooit bij tool! |
op die van mij staat lateralis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Jammer dat ze de hardere kant opgaan. Ik vond het hele concept van laterus erg goed. Het zal iets gans anders worden denk ik, nu ja misschien wordt ik positief verast.
|
Citaat:
|
upperdepup
|
stukje fibonacci sequentie, als je het ontleed in lettergrepen:
Black then white are all I see in my in-fan-cy. red and yel-low then came to be 1 1 2 3 5 8 Duidelijk de heer Danny Carey aan het werk :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
welke dvd? bedoel je salival? |
Moet wel, die live DVD is nog steeds in geen velden of wegen te bekennen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
there is (2) so (1) much (1) more and (2) beckons me (3) to look through to these (5) infinite possibilities. (8) As below, so above and beyond, I imagine (13!) drawn outside the lines of reason. (8) Push the envelope. (5) Watch it bend. (3) het gaat alle kanten op :cool: |
Citaat:
steek een gootsteen ontstopper in je poepert |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
EDIT: Niet zoveel tijd echter :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
achja
|
Citaat:
Ey stel kibbelende oma's; cut de fucking nutteloosheid. en laat godverdomme mensen een band goed of slecht vinden Tool is the best fuck of all |
Citaat:
|
plaat is voor 3/4 klaar, of hij was al helemaal klaar, hij moet alleen nog ingezongen worden en maynard moet nog teksten schrijven (DUH).
heerlijk(L) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |