![]() |
waar ben jij bang voor
Ik vind sommige hele enge films niet enge terwijl ik films van 12 plus wel weer eng vind dus de vraag is waar ben jeij bang voor
ik ben bang voor virussen kan je zelf namelijk niks aan doen, behalve medicijnen en dingen die gebeuren met je als je slaapt ik ben namelijk een controle freak :( toegevoegt later : de dood, het onbekende |
de dood
|
Citaat:
|
Citaat:
en omdat ik bang ben dat er niks is hierna |
we never know whats is after death.
mischien reacanatie michien niks, ik denk dat de dood het zelfde is als het verliezen van je geheugen je hebt geen bewustzijn meer dus eigelijk is het niet zo erg. Maar mischien is er tocjh een hemel :) zal nu dan wel vol zitten :p |
liefde :s
mwah, bang zijn, er zijn wel een aantal dingen waar ik tegenop kan zien, bang zijn is daar 't goede woord niet voor... Of misschien toch; ik ben weleens bang dat ik niet goed zal handelen als een situatie zich voor doet. |
Citaat:
|
wat er na de dood komt..
en spinnen. en bovenop een ladder staan. nouja dat zijn meer fobieen.. |
fobie is
een angst een angst kan een fobie zijn een fobie kan gekte woorden gekte kan de dood worden de dood staat weer gelijk aan angst dus angst staat gelijk aan de dood :p |
Ik ben bang voor de controle verliezen, dat vooral.
En voor dieren (katten), eten, kinderen, mensen sowieso, mezelf/ mijn gedachtes, liefde.... Nog wel meer, maar daar kan ik even niet opkomen:o |
-> Dk.
|
Vuurwerk... :o
|
Citaat:
|
dood gaan, zonder alles uit het leven te hebben gehaald
|
Jet, nadat ze tot diep in de nacht heeft gefeest.
|
Citaat:
als ik dat neit heb mag je trouwens ook bang voor me zijn :D |
Citaat:
|
Perry Farell
|
Citaat:
al die peptalks helpen niet he? |
Citaat:
ontopic: forummers IRL meeten en "dood gaan, zonder alles uit het leven te hebben gehaald" |
Citaat:
|
spinnen
|
Voor het donker. :o
|
De dood, erge ziektes (waar je dus weer dood aan kan gaan), overgeven.
|
donker
|
Dodelijke ziektes.
|
die wankele keukentrapjes.
En de dood ben ik niet bang voor. Waarom weet ik niet precies. Ik word er soms juist rustig van door te denken dat ik niet eeuwig rondloop op deze aarde. |
ik ben bang voor rare beestjes waaronder spinnen..
ik ben bang dat ik iemand verlies waar ik veel van hou. Ben ook bang in het donker, of dat ik wordt aangevallen ofzo, als ik in het donker naar huis loop.. (klingt misschien raar, maar het komt denk ik door die films enzo.. :)) en meer, maar kan er even niet opkomen |
dood
nieuwe dingen een leven zonder liefde en vrienden. |
Citaat:
|
ik ben bang om op een enge manier dood te gaan, niet de dood zelf.
soms stel ik mezelf wel eens voor dat ik een stap fout zet en dan val en dan zo hard op mijn kin val dat mijn hoofd uitelkaar klapt ofzo weirdheid |
ik ben bang om levend te verbranden of te verdrinken. Met andere woorden: sterven in paniek lijkt me vreselijk
|
Ik ben ook bang voor nationalisme.
|
Euhm, de dood ofzo.
|
ik ben bang voor alle vliegende insecten.. :(
|
kikkers
|
Ik ben bang voor
-niet kunnen ademen wanneer ik wil, overgeven -dat iemand dood gaat waar ik erg van houd -er zal vast nog wel meer zijn maar kan er even niet op komen edit: absoluut niet bang voor de dood. |
flitsende flitspalen
|
ik ben trouwens heel bang voor operaties.. en moet binnenkort misschien geopereerd worden :(
|
-dat iemand dood gaat waar ik erg van houd
|
Citaat:
|
niet echt voor de dood...
ik ben bang dat alles in dit leven nep is |
Ik ben bang dat de nicks Sir Strawberry, Sir Cherry, Sir Banana, Sir Apple, Sir Orange en Sir Lemon al bestaan. Maar ik denk het niet. :p
|
Citaat:
Offtopic: Waaraan? Als je het niet wil zeggen is het ook goed :o |
ik ben bang voor scherpe bochten (na een auto ongeluk van 1.5 jaar geleden)
|
Voor vanalles.
|
Citaat:
|
Bang om m'n beste vriendin te verliezen.
Bang nooit liefde te zullen kennen. |
Citaat:
Neej, kiddin' (alhoewel :D), tis helemaal niet zo eng joh, ik vond de narcose het allerleukst, net als de verdovingen van de tandarts... Maar, succes rmee dan maar! |
Voor het leven, en dan vooral alles waarop je zelf geen invloed hebt. Om de dood maak ik me niet zo druk, ik denk dat ik dan gewoon weg ben, dus no worries :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |