![]() |
poll: forumscharrels!
En poel des verderfs, een incestueuze kliek, een slangenkuil, we zijn alle maal via onze sexuele relaties min of meer familie van elkaar geworden...maar hoe erg is het nou echt?
Met hoeveel forummers heb jij wat uitgevroten? Het mag anoniem, daar is het een poll voor. Meerdere mogelijkheden-optie staat aan. En geen dubbeltellingen. Iemand met wie je eerst cybert, dan mee zoent en nog later mee de koffer in duikt, en dat vaker doet dan ONS, maar uiteindelijk toch mee wil trouwen is een echte relatie voor de poll.. |
Met 1tje een seksleven en ik durf er voor uit te komen:)
|
Citaat:
|
Wanneer is iets een relatie?
|
Ik heb gestemd, maar ik zeg niet wát.
|
zowaar een echte relatie.
|
Mag je maar 1 x stemmen :(
|
Citaat:
|
Heb al bijna drie jaar een echte relatie.
|
mijn eerste zoen was met iemand van scholieren ;) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De FK kan zijn lol niet op.
|
Op zich is mijn vriend lid van het forum, maar de meeste replies onder zijn nick komen van míj dus echt een forummer is hij niet, vind ik.
Geen dus :) Ha, nu kan ik niet stemmen, want dat staat er geeneens bij :P. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik mis de optie 0,0 :confused:
|
ik heb een echte relatie met iemand of dit forum
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor, geen enkele. |
schiet niet op..ik heb meerdere dingen :D
|
cyber 1-2
zoenen 1-2 relatie 1-2 |
gestemd :)
|
|
kuch....
Ja ik met mijn d's en t's |
helaas nog met niemand. dus kheb niet gestemd staat geen 0 bij.
maar bied iemand zich aan? |
Ik heb bijna anderhalf jaar een echte relatie gehad met een jongen die ik van dit forum kende. Verder heb ik nooit ook maar iets met iemand van dit forum gehad :)
|
ik heb gestemd op 1-2 echte relaties.
heb nu 11 maanden 'iets' met Checko :) niet dat hij veel forumt, maar toch, hij is lid |
Waar is de optie: Helemaal niets?
|
Ok ik als relatie-leek... Wat is ONS? Ontmoeten, neuken, sprinten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral dat sprinten he. :o |
cyberen 1-2
Nou ja, dat was niet echt cyberen.. meer ik + een vriendin voor de webcam en meneer keek toe. C'est l'escapism. zoenen 1-2 Met MegamanX, de slet :P En de echte relatie toch lekker ook, met EPD, voorheen Embraced Pale Death. Elf-en-een-halve maand inmiddels, bovenstaande was dus daarvoor. Oh, met nog een forummer gezoend trouwens, maar die is net nieuw en die ken ik al veel langer dan dat ik op het forum kwam, dus dat telt niet. |
twee echte relaties, met GiFkOnIjN en met QuantumKitten..
umm ja dat was het wel volgens mij Overigens kende ik ze geen van beiden van scholieren.com |
ik heb gestemd, het waren 3 vinkjes maar ik zeg niet waar.
|
Cyber 1-2, al lang geleden, maar wel eens gedaan.
ONS 1-2, een keer een weekje met iemand dingen gedaan, paar keer gezoend en een keer wat verder gegaan. |
Cyber: 2;
Echte relatie: 2; ONS: 1. Uhja. |
Gezoend met nareman en ShadowX.
|
Citaat:
Vreemd dat ze zegt dat je dan niet bij de onderzoekspopulatie hoort, eigenlijk hoor je er dan ZEKER bij, nu krijg je alleen maar 'n krom beeld van hoe 't nou precies zit. |
Citaat:
Wil je weten of er vaak iets gebeurt tussen forummers of niet, dan heb je inderdaad zeker nood aan die groep mensen die niets hebben gedaan met iemand van het forum. Om zo dus je vergelijking te maken. Je onderzoekt dan hoevaak komt het voor Wil je echter alleen maar even weten, wat er eigenlijk gebeurt tussen twee (of meer :eek: ) forummers als zij beweren wel eens iets met elkaar gehad te hebben. Dan hoort die groep mensen er niet perse bij. |
Citaat:
De in vet gedrukte vraagstelling is trouwens "Met hoeveel forummers heb jij wat uitgevroten?" Dus 0 is zeker 'n valabel antwoord, als je helemaal niets met niemand hebt uitgevroten. :p |
cyber: 3-4
zoenen: 1-2 ONS: 1-2 |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm.. Je zou weleens gelijk kunnen hebben. :p ;) Ik heb trouwens niet gestemd omdat ik niet scharrel met forummers (ik ken niet eens de meesten goed genoeg om uberhaupt een scharrelpartij af te spreken :bloos: ). |
Citaat:
(y) maar ik heb me dan ook nog maar net aangemeld. Zit wel vaker op scholieren.com maar ben nu pas actief in de fora. |
Citaat:
|
Ik heb al 2 jaar een relatie met een forummer die door mij trouwens lid is geworden dus kende hem van te voren niet van het forum.
|
Citaat:
|
Mja... voor mij ook. Ik ken hem niet via het forum, maar hij kent het forum via mij...
|
Ik met helemaal niemand !
Lijkt me ook een beetje vreemd, Ja ik heb met Sin4death en met KlioB@rt een relatie gehad. Dat is nu over, maar ik zie ze regelmatig terug hier. Ik houd het internet + forums als tijdverdrijf en houd het gescheiden van m,n prive leven :) |
helemaal niks, ik ken niemand hier IRL.
maar dat zou ook kunnen omdat er praktisch niemand uit zwolle lijkt te komen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |