![]() |
schoenen
Ik weet niet of dit topic hier al ergens staat (kon het niet zo snel vinden)... :o
Maar, wat voor schoenen zijn nou eigenlijk "in" deze lente/zomer? :) Ik heb al in verschillende schoenenwinkels gekeken. Maar ik kon het niet echt vinden. En wat voor schoenen gaan jullie dragen deze lente/zomer? :) |
Volgens mij was hier al een topic over, maar ik vind het best, was eigk ook opzoek naar zoiets :)
Euh... Ik hou nog steeds mijn dunk's, want ze lopen zo lekker en zien er nog okee uit :) Euh, ik heb een paar Asics Mexico 66 besteld , met groen en rode strepen, die komen er ook bij. En ik zit nog te denken over Custom Made Von Dutch All Stars. Verder ben iknog niet echt te spreken over collectie zomerschoenen... (n) |
lekkere dikke zweterige grote moonboots.
|
Citaat:
|
Ik zag vooral allemaal felle kleuren en kleurencombinaties waarvan ik dacht "dat vloooeek!!! :eek: ". Maar ik vraag me dus af of er ook andere leuke schoenen zijn buiten dat? En ook niet die lelijke a la Mac schoenen :s .
|
ik hou het lekker op mijn bootschoentjes van de zomer, of ze in zijn of niet!!
|
Ik ga deze zomer denk ik maar voor wat leuke pumps.
Dan maar blaren. in elk geval mijn rode, groene en zwarte pumps.ronde neus ja :rolleyes: mijn polkadotgympjes kunnen tegen die tijd niet meer, nu ookal niet echt eigk. Verder wil ik eigenlijk ook leuke gympies maar ik voel me altijd zo n kleine lompe midget op gympies. en natuurlijk mijn navy-look-flipflops.die zijn nog t fijnst.vooral in de zomer(Y) |
Oh rond neusje in? :) Jeeeej fijn. :)
|
Oh en dat gehype rondom die Ballerina's mag nu ook weleens afgelopen zijn.
zelfs mn moeder heeft ballerinas. :| |
Citaat:
|
Neee :|
|
mn bikkembergs slippertjes van vorig seizoen met ronde neus ;) ...en ga maar s voor nieuwe sneakers shoppen :o
|
teenslippers komen er veel en de puntjes blijven ook wel,maar wordt allemaal al iets hoekiger en vierkanter en ja veel pumps platte en met hakjes.
de ballerina schoentjes blijven ook deze zomer (in schoenenwinkel werkt ;) ) |
ligt eraan welke schoenenwinkel :o
heb ook in de WE gewerkt en daar schoot ik op modegebied ook maar weinig mee op :p |
ja maar de we is wat sjeiker zeg maar :o ik werk in schoenenwinkel die boven de vanharen en schoenenreus zit maar ja onder die sjeikere zaken :cool:
|
Citaat:
ballerina's moeten weg . |
kheb voor de zomer roze pumps, wel cool vind ik.
en dan wil ik nog gele all stars en nog van die puma's iets boven enkel of andere leuke sneaker. Maar simpele sneakers lopen het fijnst en zal ook wel gedragen worden in de kleurtjes van dit tijdperk. |
Allstars 2x, (beige & blauw)
Vans Slip-ons, Reef slippers, Adidas Superstar. |
Deze zomer ga ik maar weer voor:
Allstars (blauwe en geblokte), zwarte Bronxjes, zijn eigenlijk al best oud, maar hebben voor dit seizoen een hip model ;), zwarte India-slippers, en ik wil nog graag pumps (met ronde neus!) |
ik ga voor de bordeaux rode all stars,mits ik ze ergens kan vinden..
anders zie ik wel,verder vind ik de schoenen vrij lelijk deze zomer. ohw ,ik moet ook nog ergens die pradas met klittenband op de kop weten te tikken. |
Citaat:
[edit] Dit is geen versiertruc :rolleyes: Ik moet het even weten, want die winkel waar ik het laatst over had heeft een boel nieuwe Bordeaux rode Allstars bij gepleurd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu weet ik godverdomme nog niet welke schoenmaat je hebt, jaap!!!!!!
|
Citaat:
|
Japie knapie, ik wil anders ook je schoenmaat weten heur :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel,als ik jou nou mijn schoenmaat geef,dan is het maar een stap verwijderd of je weet mijn adres/telefoonnummer/sofinummer etc..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben ik nu uit? |
juh (y)
|
Ik ga gewoon lekker heel de zomer rondlopen in sandaaltjes, instappertjes en gympies
|
ik wil nieuwe zomerschoenen.
maar als mams niet wil meewerken,worden het rode all stars,sandalen en slippers. |
Citaat:
|
Ik vind ballerina's ook maar niks, doet me denken aan mn balletlessen (n) plus je ziet ze overal en de domste mensen lopen erin (wat ik gezien heb).
Geen idee of het hip verantwoord is, maar ik ga India-slippers kopen, en wil nog rode pumps, met open tenen zeg maar. |
Ik wil zelf opzich van die lage platte schoentjes kopen, geen ballerina's. :s Ik heb ook van die soort ballerina's gezien waarvan de neus helemaal omhoog steekt. :eek:
|
ik denk ballerina's (ja nog steeds) klassieke & sportieve versie.
zowel ronde als punt neuzen... geen hak, of klein hakje |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil nog rode schoentjes, laag met een ronde neus
en zwarte allstars of zippers en hoge zwarte quicks verder hou ik het bij mn etnies en circa's want die zien er nog prima uit |
Tot nu toe heb ik voor de zomer gekocht:
- Wit met roze Quicks - Roze ballerina's met een bloem erop - Wite ballerina's met een bandje en een heel klein hakje |
Kisten
|
Die allstars (n)
|
Ik heb in een tijdschrift hele leuke instappers van Tommy gezien in het felroze en felgroen, denk dat ik die maar ga halen (Y)
|
Citaat:
en uuhm, ik wil ook schoenen met een ronde neus met zwart/witte blokjes. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |