![]() |
2 condooms?
Zomaar even een vraagje.
Als je 2 condooms over elkaar heen doet? Is dat veiliger? Of is dat juist slecht? Dus... mijn vraagje. :) |
Dan gaan ze over elkaar heen schuren en komen er allemaal gaatjes in, dus het is juist slecht :)
|
Dat is tweede klas middelbare schoolvoorlichting ofzo :)
|
plastic boterhamzakje is goedkoper en net zo stom.
|
Hahahaha okej :). Had hierover een discussie op school... Ze bleven allemaal voorhouden dat dat juist veiliger was, maar ik dacht: nou dan krijg je wrijving ofzo dus scheurt het sneller.
In de 2e klas heb ik niks over dubbele condooms geleerd hoor. :p |
Inderdaad NOOIT doen, tenzij je echt graag met zijn drieën verder gaat.
|
haha 2 condooms, doe maar duur en onhandig!
|
Ohhh ik hoorde dus toen zo'n meisje zeggen: Ja, in de paasvakantie ga ik het voor t eerst doen, wel met dubbel condoom.
:s Ik hoop maar dat ze dat niet hebben gedaan... :| |
en hoe zit het eigenlijk met vrouwencondoom en mannen condoom tegelijkertijd?
|
Citaat:
|
hartstikke veilig! Gewoon doen! :rolleyes:
|
vrouwencondoom en manencondoom samen schuurt iets minder omdat er meer ruimte tussen zit, maar ze gaan alsnog wel kapot, dus dat is ook geen goed idee :). Mannencondoom en pessarium kan trouwens wel samen, tenzij je echt superdiep gaat en dus met de penis dat pessarium raakt.
|
uhm wat is dan het verschil tussen een pressarium en een vrouwencondoom? lijkt me hetzelfde.......
en dan is het geen probleem, misschien een beetje dubbelop wel?en als de man dan (te) diep gaat...zal het er tegen aan komen, en niet schuren....hetzelfde effect als een pressarium en dan man zonder condoom lijkt mij. |
Citaat:
vrouwencondoom, het is nog niet ingebracht maar je ziet hoe het erin gaat zitten: http://www.sexwoordenboek.nl/assets/...encondoom2.jpg pessarium: http://www.sexwoordenboek.nl/assets/...pessarium3.gif pessarium beschermt trouwens ook niet tegen soa's en aids en een vrouwencondoom wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |