![]() |
[tekening] Jesus
|
ehhh
ja |
goed bedoeld?
|
ja :)
|
Mooie tekening, maar tsss, het Engels bestond toen nog niet; het is "IESUS NAZARENUS REX IUDAEORUM." ;)
|
ik weet het, te lui om op te zoeken (en nog te veranderen)
|
ieell zag er nogal eng uit. The passion of the christ is dan ook niets voor mij.
Maar verder wel mooi |
Mooi gedaan (ik zou het nooit kunnen), maar z'n ondertanden zijn wel erg groot in vergelijking met de boventanden...
|
Heheh kom net terug van die film, eerste half uur was wel ok, daarna viel ik bijna in slaap...
Maar daar gaat het niet om, tekening ziet er weer netjes uit. |
Ondertanden zijn in verhouding met de boventanden inderdaad wat te groot.
Verder erg koel. Btw, ze hadden in die tijd zeker ook Abtronics? ;) |
Ja zeker!
|
ja das weer een mooie spinneman
|
Mooi gedaan (y)
|
ik vind em echt supermooi (y) (y)
|
geïnspireerd door the passion of the christ?
|
ik denk door iets wat : het christendom heet.
Is al weer een poosje uit :p mooi gedaan :) |
Citaat:
...tijdens mondiale terugslagen |
In het hoofd zitten alleen wel heel veel lijntjes, maakt het imo minder duidelijk en mooi.
|
Beetje onduidelijk, maar op zich best mooi!
|
Waarom heb je er niet gewoon I.N.R.I. opgezet ipv. de engelse vertaling?
|
Citaat:
|
Alsof het uitmaakt.
|
K vind um wel mooi!
Captain N, zeker in een sarcastische bui? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
netjes (y)
|
erg mooi, alleen zoals al gezegd te text niet goed, en ik vind het heel erg lelijk/bot overkomen
|
N00dles: hehe, ik probeerde juist niet te veel abs te tekenen.
ConcordDawn: hmm, niet echt. In ieder geval wel geweldadiger dan wanneer de film nooit gemaakt zou zijn. lifeafterdeath; dat zou helemaal onrealistisch zijn en nu weten mensen tenminste wat er staat. mr.Ed: waarom vind je het bot overkomen? rest: bedankt |
ik vind hem erg vet (y)
|
Ik vraag me af of je ooit nog wel eens negatieve reacties krijgt????? 'K kan het me niet voorstellen namelijk......ERUG strak (y) . En ik vind het niet bot over komen ofzo. Wat bedoelen we daarmee :confused:
|
Citaat:
En spinneman heeft weer een score van (y) (y) (y) (y) (y) :P |
Nice
|
Mooi gemaakt, die stijl erin houden zou ik zeggen. Lijkt wel op ribbelige ondergrond getekend, of ge-grained.
|
(y)
|
firelizzard: negatief niet echt, maar wel kritiek natuurlijk.
Risce: hij is op Bristol-papier gemaakt, best wel gladder dus dan normaal papier. bedankt allemaal :) |
vet (y)
en voor alle zeikerds: who cares wat er op het bordje staat. Zelfs al stond mijn naam er :rolleyes: |
Netjes hoor (y)
|
errug mooi gedaan!
ik vind alleen zn ogen te blauw anyway (y) |
Ik dacht ff ''Hoe the hell kun je dat zien in een zwart-wit tekening :eek: ''. Maar toen snapte ik hem :D
|
mjah, ik vind dat gebit niet echt heel prettig.. het is een beetje te groot in verhouding met de rest van zn gezicht
|
Citaat:
|
Puike tekening. Zoals al gezegd, jammer van dat Engels
|
Jesus wat kijkt hij bezorgd! :eek:
|
Citaat:
|
Wel grappig, compositie is een beetje saai. Een die doornenkrans klopt ook niet. (y)
|
Citaat:
|
o shit, dat was me niet opgevallen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |