![]() |
Knutsel voor mijn tante: help!!!!!!!!!!
hey iedereen,
mijn tante gaat uit nederland emigreren en maandag hebben we een afscheidsfeest. nu komt het: ik moet op een blanco kaartje (grootte postkaartje) iets knutselen over reizen of mezelf (voor haar als 'aandenken').. heeft iemand ideën/tips voor mij??? groetjes sim. |
Vouw een vliegtuigje.
|
naar welk land gaat ze?
|
Citaat:
Maak een foto van jezelf. Knutsel dat in verschillende lagen met veel verschillende kleuren na. |
Citaat:
|
niemand crea-bea ideën?
|
maak een foto van je zelf, en versier die
|
Citaat:
Of vouw een vliegtuigje van een foto van jezelf, als dat mag. ;) |
iets Nederlands, klompen, bloemen e.d.
Maar heb je niet iets speciaals van je tante iets wat jullie altijd samen deden. foto van jullie samen? of als jullie samen thee drinken, een thee zakje. of een gedichtje of verhaaltje dat je haar heel erg zal gaan missen e.d. en op het eind doe je lippstick op en zoen je de kaart 3 keer! |
neem een foto van jezelf en plak die in een buidel van een kangaroeplaatje
|
Citaat:
Of in een molen? Met tulpen in de voortuin? |
Knip allerlei typisch Nederlandse dingen uit tijdschriften en maak er een collage van.
|
Citaat:
|
Natuurlijk zou ik hier aan oplossing op moeten hebben als stoere knutselsmurf :cool:
Hmz... typisch Australische dingen (zoals een kangoeroe bijvoorbeeld) op plaatje zoeken en dan daar iets van jou bij/op plakken, zoals je hoofd ofzo. Zoiets? :) |
Koop een opgezette kangoeroe en lijm die erop.
|
Citaat:
|
knip een foto van jezelf in stukjes, en maak die in de vorm van een vliegtuigje.. (lastig..)
|
Doe jezelf in een boks uitrusting, en tegenover je fotoshop je een boksende kangaroee, en sta tegenover elkaar in vechthouding. Vind ze vast lollig :D
|
Creatief met kurk. <333
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |