Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Zoek je de titel van een film? Vraag het hier!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=803219)

Ik2010 09-04-2004 18:23

Zoek je de titel van een film? Vraag het hier!!!

Misschien is dit topid er al, maar kon hem niet vinden...

Ik zoek de titel van een film die gaat over 2 nerds die met hun ouders (of een van de ouders van die 2 jongens) naar Salou gaan.

Volgens mij was het Salou, anders iniedergeval iets wat daarop lijkt...

Je ziet in die film allemaal van die dingen die echt typisch bij zo'n soort plaats horen...

Het einde is een strand vol mensen die 'het' aan het doen zijn...

Het is een Amerikaanse/Engelse film!

Weet iemand over welke film in het heb???

lovetear 09-04-2004 19:00

Kevin and Perry go large.

Met die man die door zijn oog drinkt en met die hit van hun: "all i want to do is do it". Melig, maar toen ik hem zag heb ik er erg van genoten.

Trimm Trabb 09-04-2004 19:38

Ik heb steeds een beeld van Tim Curry met baard en vlechtjes die koekjes verkoopt.

Tis een film die ik al tig keer heb gezien, maar ik kom maar niet op de titel. Iemand een idee?

The Stranger 09-04-2004 21:33

Dat is National Lampoon's Loaded Weapon 1, de Lethal Weapon parodie met Emilio Estevez en Samuel L. Jackson.

Trimm Trabb 10-04-2004 21:33

Oh ja, natuurlijk! Die film moet ik echt weer es een keer gaan kijken. Te melig voor woorden. (y)

Shadina 10-04-2004 21:38

Uhm.. ik ben ook op zoek naar 2 films.
Waren allebei horrors geloof ik.. was nog klein toen ik ze zag, dus heb ze niet afgekeken. :o
Eentje gaat over zo'n vrouw die komt in zo'n huis wonen waar ze dan in zo'n kast bovenin een ouija bord vindt en daarmee geesten gaat oproepen.
Over de andere film weet ik eigenlijk heel weinig.. weet alleen nog wel dat het dus ook een horror was en het was zo dat alle spiegels braken. Weet niet meer waardoor ofzo.

In Your Room 15-04-2004 12:08

Ik zoek... De titel van een film over een klein meisje wiens ouders een begrafenisonderneming hebben ofzo... Ze heeft ook zo'n vriendje en aan het eind van de film
Spoiler
Er is ook nog een vervolg op gemaakt geloof ik... Iemand enig idee?

Pebbles 15-04-2004 12:22

Citaat:

In Your Room schreef op 15-04-2004 @ 13:08 :
Ik zoek... De titel van een film over een klein meisje wiens ouders een begrafenisonderneming hebben ofzo... Ze heeft ook zo'n vriendje en aan het eind van de film is hij dood en is zij heel verdrietig... Er is ook nog een vervolg op gemaakt geloof ik... Iemand enig idee?
My girl :)
Er is idd een vervolg op ja :)

Spoiler

In Your Room 15-04-2004 12:26

Citaat:

Pebbles schreef op 15-04-2004 @ 13:22 :
My girl :)
Er is idd een vervolg op ja :)

Die film vond ik zo ontzettend zielig vroeger, als dat jongetje dood gaat :(

Jaaaa, dat is 'em! Dankjewel! :)

Idd zielige film ja. :( Maar wel mooi.

Blubje 02-05-2004 16:16

Ik ben op zoek naar een film met Anthony Hopkins, hij speelt daarin een tuinman. Meer weet ik eigenlijk niet...
Kan wel op imdb gaan zoeken, maar die man heeft zo ontzettend veel films gemaakt, daar is geen beginnen aan. Hoop dat iemand het weet :)
edit: uiteindelijk wordt hij president van Amerika.

battlestar 02-05-2004 17:39

Citaat:

Blubje schreef op 02-05-2004 @ 17:16 :
Ik ben op zoek naar een film met Anthony Hopkins, hij speelt daarin een tuinman. Meer weet ik eigenlijk niet...
Kan wel op imdb gaan zoeken, maar die man heeft zo ontzettend veel films gemaakt, daar is geen beginnen aan. Hoop dat iemand het weet :)

the tenth man?

Blubje 02-05-2004 19:20

Citaat:

*BattleStar* schreef op 02-05-2004 @ 18:39 :
the tenth man?
heb t ff opgezocht, maar die is het niet...

Mortischa 02-05-2004 19:47

film die was laatst op tv

ellen (die van Dory) speelde erin en die vent (van my best friends wedding) ook, was een soort zwarte comedie maar wel een hele vette :cool:

Blubje 02-05-2004 20:16

Citaat:

Mortischa schreef op 02-05-2004 @ 20:47 :
film die was laatst op tv

ellen (die van Dory) speelde erin en die vent (van my best friends wedding) ook, was een soort zwarte comedie maar wel een hele vette :cool:

Goodbye Lover is dat :)

Melanie Wilkes 02-05-2004 20:52

Citaat:

Blubje schreef op 02-05-2004 @ 17:16 :
edit: uiteindelijk wordt hij president van Amerika.

Dat verhaal waar je het over hebt, dat is volgens Being There. Daar heb ik ooit wel een film van gezien, maar dat was volgens mij niet met Anthony Hopkins? :confused:

The Crash Bash 02-05-2004 21:31

Ik had ooit een film gezien over een neger die dan een bank binnenstapte en dan begon te praten tegen een gek met een geweer en begon over autos enzo te zeveren.
Toen die gast in de war was schoot hij hem neer.
Ook was er een stuk dacht ik in dat er een gast in een,bank of een juwelier,mensen gegijzeld hield.
Toen had ie een briljant plan om brandblussers leeg te spuiten buiten zodat ze hem niet konden raken.
Ook had die gast iemand anders (een gijzelaar) zijn bivak muts opgezet zodat ze haar dan zouden raken.

The negogiater is het niet.
Ja ik weet het het is slecht uitgelegd enzo maar kan het ook niet helpen.
Weet iemand de naam van deze film? :confused:

Blubje 03-05-2004 16:42

Citaat:

Melanie Wilkes schreef op 02-05-2004 @ 21:52 :
Dat verhaal waar je het over hebt, dat is volgens Being There. Daar heb ik ooit wel een film van gezien, maar dat was volgens mij niet met Anthony Hopkins? :confused:
Hmm zou kunnen. Mijn moeder wilde namelijk graag weten welke film dat was en ze dacht met Anthony, maar gister zei ze weer dat ze dat niet zeker wist...ik zal eens kijken naar die film die jij zei :)

Mortischa 03-05-2004 18:41

Citaat:

Blubje schreef op 02-05-2004 @ 21:16 :
Goodbye Lover is dat :)
thnx! :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.