![]() |
Digicam specificaties....
Dis een voorbeeld van een digicam met wat ( :D) specificaties...
Ik wil nu binnenkort een kopen, maar welke hiervan zijn echt belangrijk??? Ik weet het vooral niet bij de volgende: Focus.. (is fixed erg??) Wat is een CCD format?? Rode ogen onderdrukking erg belangrijk..??? LCD-zoeker erg handig??? Communicatie Trust Familycam 500 Flash Besturingssysteem PC Interface USB Video uitgang Nee Opname Trust Familycam 500 Flash Focus Fixed focus Resolutieklasse Gemiddeld Pixels per chip 1.200.000 Max. resolutie 1280 x 1024 pixels Andere resolutie 640 x 480 CCD formaat 2/3 Inch Diafragma Geen opgave Sluitertijd 1/4 - 1/2000 s Continue opname Ja Lens equivalent Geen opgave Optische zoom N.v.t. Digitale zoom N.v.t. Geluidsopname Nee Kleurdiepte 24 ISO equivalent Geen opgave Opslag Trust Familycam 500 Flash Aantal opnames (hoogste resolutie) 40 Aantal opnames (laagste resolutie) 160 Intern geheugen 128 MB Extern geheugen Geen Special Trust Familycam 500 Flash Zoeker Optisch Formaat LCD-scherm N.v.t. Flits Ja Rode ogen onderdrukking Nee Overig Trust Familycam 500 Flash Inclusief software Ja Gewicht 300 g Batterij type Alkaline Bijzonderheden Geen Afmetingen Trust Familycam 500 Flash Hoogte 65 mm Breedte 100 mm Diepte 30 mm ----------- De resolutie lijkt me hier redelijk... tis maar voor "normaal" gebruik Zoomen hoef ik ook niet perce... (tis natuurlijk wel leuk) maar digitaal zoomen kan m'n computer ook wel ;) Hoeveelheid opnames zijn ook wel okeej... (oja niet dat ik deze nu zo graag wil kopen maar hij kost 159 euro... is dit nou duur ofzo...of weet je een betere onder 250 euro?) |
Focus fixed betekent volgens mij gewoon dat de scherpteinstellingen automatisch worden geregelt.
Rode ogen kun je ook in een handomdraai met een goed tekenprogramma verwijderen. Lcd is leuk jah, dan kun je gelijk zien hoe je foto's worden, maar het is niet noodzakelijk. Verder vind ik het wel een mooie camera voor €159,- Koopje (y) |
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is voor dat geld een koopje... maar een camera zonder zoom is best wel verrot... bovendien zal er wel een baggerlensje in zitten (trust staat niet bekend om z'n goede lenzen ofzo) wat ook irritant is dat je er batterijen moet bij kopen, alkaline batterijen zijn namelijk ontzettend snel leeg..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mooi diepte weergeven in je foto kan je dan dus mooi vergeten. -Desecrator |
Citaat:
|
ik zou je eerder een digitale camera van deze prijsklasse aanraden.
dat zijn dan meestal de 1.2 mp cmodellen. zoenzo een veel betere lens zoom mogelijkheden ect.. en misschien dat de c200 van olympus er nog is (kan ook c300 zijn) maar dies 2.1 en onder de 250 € |
Never Trust Trust
Koop een Fuji FInepix 1300 voor 196Euro als je foto's wilt zien meot je het maar zeggen en dan post ik ze wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En anders... hoe duur zijn zulke smart-media kaarten?? |
Citaat:
|
Citaat:
Een 64MB SM kaart kost tussen de 30 en de 40 euro. 64MB is ietwat aan de lage kant, en ik zou dus voor 128MB (2x zo duur ongeveer) gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |