![]() |
Ik wil un joint
Ik wil un joint maar ben te jong voor de coffeeshop!..hoe kom ik eran ..een kant en klare :p
|
nog 4 jaar wachten en zelf kopen :rolleyes:
|
Als je deze spreuk opzegt "abracadabrahallelulaboe" kun je m zo uit je reet toveren.. :rolleyes: wat denk je nou zelf.
|
ga bloemetjes plukken :D
|
wil je soms ook een leven :rolleyes:
|
Ja jottem ga je ruig doen bij je vriendjes? De topictitel doet het 'm al he..
|
Citaat:
helaas. |
kom langs dan, ik draai er wel een voor je
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een klein beetje afwisseling kan nooit kwaad ;)
@TS: ken jij serieus geen mensen die blowen ?? |
mwoah, tcoh tijd genoeg. 400 honderdduizend mensen blowen en er zijn ongeveer 18 miljoen mensen in nederland. Dus ff een kleine berekining.
400000/18000000=0.02222 0.02 (afgerond) x 100= 2% blowen. dus er zijn vast (moeten) wel mensen in jouw omgeving die blowen. :) :) |
ja en van jongeren is dat percentage nog veel hoger :cool:
|
Citaat:
Is dat incl. toeristen ? :p |
*is er een aant draaien* gheghe
|
*wou dat ie er een kon draaien nu*
|
Citaat:
|
ik haal er wel een alsje ff flink zuigt.
|
Citaat:
|
als je belooft dat je taal gebruik beter wordt, dan komt er morgen een postduif naar jou toe met het benodigde materiaal om stoned te worden
|
lol @ topic :D
|
De topic-titel zegt al genoeg over wat voor een antwoorden hier komen :D
|
Bij mij is hij net gedraaid :evil:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
gewoon shop in lopen meid... :cool: |
Ja, beetje sneu, vijftienjarigen die zichzelf de ruigste blowers vinden en een grote bek geven tegen iemand die een jaar jonger is dan zijzelf.
Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen zullen we maar denken :rolleyes: |
Citaat:
|
of je wacht buiten de shop en wacht tot er iemand naar buiten komt die er wel betrouwbaar uitziet en vraagt of diegene iets voor je wil halen (wel geld meegeven natuurlijk :))
hebben wij laatst ook voor iemand gedaan |
uh laat er een voordraaien?
moet je daarvoor een topic over openen? als je een beetje hersens hebt kon je dat zelf nog wel effe regelen. van blowen sterven hersencellen af, dus veel kwaad kan t niet bij jou... |
Citaat:
damn dude, .. naja als je dan toch "moet" hebben laat gewoon vriend gaan die 18 is. maar ga niet voor de shop staan, vinden ze A niet chill en B wtf 14 jarige koters voor de shop is irritant :p |
ga naar n growshop en kweken maar :p moet je nog wel ff wachten op je joint.... mjaaah
|
Citaat:
@ghalos: Je bent een homo met een hanekam! ;) |
moet deze topic nie gesloten worden ofzo?
|
Citaat:
Hoevaak heb jij wel niet in de afgelopen dagen op D&A buiten deze reactie gepost... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |