![]() |
[MP3] Jij.mp3
dit is een liefdesliedje van mij...
graag reactie's !!!wel afluisteren!!! http://onlinerock.com/fans/metaliz0r//jij.mp3 |
Ik hoor je stem amper. :|
|
Overigens vind ik daarnaast 3x niks. Je uitspraak van 'mongool' is simpelweg lachwekkend en komt niet 'echt' over.
|
tja.. ehm, echt geweldig originele humor heb je niet.
en idd, je stem is nauwelijks te horen |
Ik begin je stem pas te horen bij vieze hoer, of misschien iets daarvoor.
Je tekst is echt te sneu voor woorden, gitaar is opzich wel oké. |
:d
|
GE - FUCKING - WELDIG (y) (y) (y) :D
|
Citaat:
|
in het beginstuk is je stem amper te horen, daarna is er werkelijk niks aan
|
lijkt om nieks vind ik
|
whahahahahahaha nice!
|
Zeer goed, meer talent dan de gemiddelde Idol. Het mooiste is dat er echt te merken is dat het nummer gezongen is met púre emotie. :o
|
Ik klik he tliedje aan,, versta het nauwelijks..vind het wat rustig
kijk beetje verder op het forum..en dna ineens GORE HOER..VIESE SLET..KUT MONGOOL.. aaaah ik schrok...maar..er klinkt zoveel agressie en zoveel verdriet in je stem.. ik kreeg er kippenvel van.. Kusje voor jou. |
hahaha geweldig :D
|
hehe vet emo
|
hahahahahah
wat een kutnummer |
te erg voor woorden eigenlijk :p
|
hilarisch :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het slecht.
op het begin hoor je je stem nauwelijks, dna schreeuw je ineens.. alleen maar gezcheld.. en als je zacht zingt bijna alleen maar "jij". Het komt totaal niet over, terwijl dat wel de bedoeling was denk ik.. en een nephuil... (n) |
ok dit is gewoon verre van grappig
dit is serieus bedroevend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondanks de verwachting die de negatieve posts hier mij gaven, valt 'ie nóg tegen. :|
|
Hmmm..... jij zuigt....
Kheb niet echt meer te zeggen dan dat |
man o man, lag me kapot hier. Puik werk.
|
MOGOOL! hahaha geniaal
|
haha cool
|
Slechte tekst, slechte boodschap, slechte akkoorden, slecht ritme, neer- en opslag, slechte opname, slechte productie, eigenlijk volslagen kut. Zal wel weer een hit worden.
|
Hee moet je je neit bij idols inschrijven voor volgend jaar, ik dnek dat je echt gigantisch ver komt.... :P
|
haha
|
Citaat:
|
ja en gay
maar dat voegt niks toe aan je liedje schat |
:d
|
Het heeft de dust in the wind in the wind acoorden het schreeuwen had niet gehoeven om je woorden normaal over te brengen ... ik had trouwens de neiging mn headset te zetten. vooral bij het gedeelte dat je zinloos je tekst vergat ofzo en maar schreeuwde, je hebt een Ewr in en ik denk dat het een beetje jah bekakt over komt dus eigenlijk erm ... wat lul
gewoon praktisch klote laat me gokken Am Am7 ofzo en dan die andere en dan C C7 ofzo iets in die richting Afgezaagt |
enkele reis prullenbak...
|
je hebt nog niet volledig de baard in de keel maar goed dat kan ook niet als je zo'n niet-volwassen tekst bedenkt
sterkte hoor |
hah hah hah, niet grappig.
|
:|
|
verspilling van kb `s ..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |