![]() |
Eindexamentraining in Twente
IK hoor iedereen over de eindexamentraining van Leiden; maar ik heb zelf opgegeven voor de eindexamentraining van de Universiteit van Twente.
Wie weet daar wat over? (Behalve jbtq dan?) |
Das gewoon hetzelfde als Bijspijkerkamp.. Daar ben ik wel 2x geweest.. Je gaat daar gewoon elke dag ehm.. 2x2 + 1.5 + 1 uur leren ofzo.. dus 6.5 uur op een dag in groepjes van 4 onder begeleiding van studenten daar.. T was met bijspijkerkamp altijd beetje rommelig omdat dr allemaal gaste zate die van hunouders moeste en geen zin hadde om te leren.. Dus die zate allemaal beetje te piele.. Maar denk dat bij het examen iedereen wel gemotiveerder is dus komt wel goed.. Je bent elke dag wel iets van 5 uur er geconcentreerd mee bezig.. Dus dat is altijd meer dan dat je thuis doet.. Maar have fun daar (y)
|
He ja,
Had al begrepen dat het hard blokken werd, maar dat vind ik op zich niet erg. Ik heb zelf errug veel moeite met natuurkunde (vorig jaar ook al voor gezakt), dus ik hoop echt dat ik wat heb aan die week. Maarre hoe zit het verder met de sanitaire voorzieningen (toilet en douche en zo?) |
Ik ben vorig jaar op bijspijkerkamp geweest en daar zaten toen ook heel veel mensen voor hun examen. Ik heb er zelf niet zo heel veel aan gehad omdat ik alles moest vragen en je kan zo'n student niet het hele blok claimen voor jou vragen. Ik vond het ook een doodvermoeiende week vooral omdat je de hele dag bezig bent met schoolwerk en dan 's avonds nog moet sporten, naar de bios of bowlen en dat soort dingen maar ik weet niet of dat bij het examentrainingskamp ook zo is.
Verder slaap je in blokhutjes, beneden in stapelbedden, boven in een gewoon bed. Verder is er een soort van toiletgebouwtje buiten waar je even naar toe moet lopen. Binnen zijn er dan douches en twee wc's, de wastafels zijn buiten (= brrrrr). Het is gewoon een soort campingidee. Het is wel heel handig als je slippers of instappers meeneemt anders moet je midden in de nacht eerst je schoenen aan doen als je naar de wc moet. Owja, eerder opstaan is handig als je wilt douchen anders is het razend druk en anders tussen de middag (dat deed ik altijd, dan is er plek en heb je druk op de kraan staan en warm water :) ) |
He,
Had van jbtq begrepen dat je voor de wc's alleen naar buiten kon, en dat 's avonds na elven de duer op slot ging, en als je dan 's nachts nar de wc moest, dat je dan pech had (neem een flesje mee, was de tip). Maar dat is dus niet zo? (da vink wel beter) |
Citaat:
|
Bij ons ging de deur van de blokhut wel op slot maar iedereen krijgt een sleutel voor je kastje en een voor de blokhut dus je kan er 's nachts nog wel uit. Hoewel die deur wel enorm moeilijk openging.
|
Enne kreeg je nog informatie een paar weken van te voren (bijv. programma van de week, hoe je erheen moet reizen, enz. enz.)
Ik vind het zelf altijd prettig als ik die dingen op tijd ontvang, dan kan ik me erop instellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en om ff van de organisatorische dingen af te stappen.
Hadden jullie er nog wat aan voor je examen, was het echt nuttig? Want ik hoor van heel veel mensen dat die training in Leiden echt heel erg nuttig is, maar van Twente heb ik nog niks gehoord. |
Citaat:
|
Hey, ik ben zelf afgelopen somer wezen bijspijkeren in twente en het is voor mij echt heel nuttig geweest.
Dit jaar ga ik dus ook naar het eindexamentraingskamp (heb er echt zin in!) En een aantal mensen die ik ken komen ook weer terug dus ik denk persoonlijk dat veel mensen (die er niet naar toe MOESTEN) er wel positief over zijn! :D Groetjes |
Citaat:
|
Wie gaat er trouwens dit jaar naar de eindexamentraining in Twente?
Ik ga in de week van 16 mei t/m 22 mei. Het begint al op 16 mei, maar ik kom pas 17 mei in de avond in Enschede aan (dit ivm een verplichte les bij mij op het HBO die niet verschoven kon worden). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |