![]() |
voorstel groningen meeting :D
waarom geen groningen meeting....voor de noordelingen...volgens mij is er genoeg animo hiervoor....
of zeg ik nu rare dingen...er zijn ook doppers uit friesland volgens mij....die geen zin hebben in een "verre" meeting.. of zeg ik nu rare dingen wat denken jullie :D groeten |
Als er iemand met een auto is of een kortingskaart en er komen genoeg leuke mensen, wil ik het misschien wel overwegen, heel misschien...
|
Citaat:
*is in bezit van auto .. maar heeft niet zo de behoefte door het hele land te rijden* .. tenzij iemand heel lief is :D :p |
haha
is voornamelijk bedoeld voor de mensen uit het noorden :D elders mag ook wel hoor |
Citaat:
|
Pfff dan blijven we toch thuis...
*arrogante blik* rotterdam meeting mensen?:D |
haha
ik bedoelde gewoon een tussendoor meeting.... voor mensen uit het noorden die niet veel willen reizen :D iedereen is welkom natuurlijk :D |
het HOEFT al niet meer...
:mad: |
Citaat:
gekkie |
Citaat:
|
Whoeiiiiiiiii... wat nou meeting... moet je centraal punt nemen, geefk je als tip dan!!! :) Werkt altijd :P
|
haha
grappenmakers |
Citaat:
je bent zelf een grappenmaker met je groningen! :P |
ik zeg al niks meer :D
en ga nu slapen |
Citaat:
|
Dan kom ik ook en Inter ook :o
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor de niet ver reizende willende mensen :D dank je |
We zouden toch ook nog een meeting bij Mylène houden??? :o
|
Citaat:
ook nog een keer.... meerdere meetings.........waaaah |
Jaaaaaaaa leuk in groningen>>>>=voor mij maar 1uurtje reizen>>>>>>maar andere stad vink ook goed hoor:D
=====wel zo leuk en handig voor iedereen, een wat centraler punt>>>ach als tussenmeeting kant wel in groningen:D ;) :D |
Citaat:
ja tussen meeting :D gekkie |
Citaat:
|
nu jullie toch met dat meeten bezug zijn.
mm iemand intresse in een meeting bij de lokale klootzakkken basis :D |
Citaat:
|
Tijdens een Groningen meeting ben ik hoogstwaarschijnlijk wel van de partij! Het is voor mij een kwartiertje, dus als het op een geschikte dag is, ben ik er zeker ;)
Genesis |
lijkt me leuk :p
==> Meetingmanager? |
Hu,
beetje een up ofzo? Laten we een nieuw topic openen... |
Hé, ik dacht:"Wat leuk! Allemaal mensen van vroeger, daar ga ik heen!" Totdat ik erachter kwam dat het een topic van meer dan twee jaar geleden was... :D
|
Voortaan eerst kijken naar de datum hoor!
Toen ik zag dat het topic van ratsja was had ik wel door dat het niet kon ;-). Maar toch scherp hoor, Anneee :p. |
En dan nog, meetingmanager? Dat ding is eng :D.
Maar ssst. |
Idd, ik weiger van dat ding gebruik te maken :eek:.
Hm, ik ben al weg... sst.. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |