![]() |
Hidalgo
Zijn er nog mensen die deze film gezien hebben? (zie er geen topic over) Is het een leuke film?
|
mijn vriend en ik kwamen donderdag niet tot de beslissing naar deze film te gaan (hij wilde Hidalgo, ik Gothika) maar we zullen aanstaande donderdag toch naar Hidalgo gaan :)
ik heb 'hollywood cinema' als tv zender, daar zie ik af en toe wat voorstukjes, delen van de film, interviews, achter de schermen etc, het lijkt me toch een leuke film :) |
Ik wil em wel graag zien. De stukjes op tv en in de bios zijn mooi, en t lijkt me best een goeie film :)
|
Ooh ik wil hem echt súpergraag zien (Viggooooo!) en morgen gaat het dan eindelijk gebeuren... :cool:
|
Ik ga hem ook morgen kijken.
|
Ik heb hem vrijdag gezien :cool:
Het is wel een leuke film, het verhaal gaat niet zo heel diep maar dat maakt niet zoveel uit want het is gewoon een vermakende film verder niet van suprieure kwaliteit maar zeker een tip om te zien. |
heb wel respect voor die man hoe hij met zn paarden overweg gaat (y)
wil de film wel graag zien, maar wacht wel tottie op dvd is |
Ik heb de film gezien maar echt spectaculair was die niet. Zit veel gepraat in en weinig race. Hij is leuk om op dvd te kijken maar voor de bioscoop wel een verspilling
*mijn mening* |
Mij lijkt het echt een compleet waardeloze film.
Ik ga er dan ook niet heen ;) |
Ik heb hem donderdag gezien, (8-4), ik vind het egt een super film, mooi gemaakt, en dat het een egt gebeurd verhaal is is ook wel leuk. Viggo heeft ook da paard gekocht net zoals die van lotr... :D
|
Het leek me eigenlijk een gewelige film, maar als ik dat zo van jullie hoor dan weet ik het nog niet. Misschien, als er niks anders is, wordt het bios. Anders maar een keer op dvd.
|
Citaat:
|
Ga er heen :bloos: maar alleen omdat Viggo erin speelt :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |