![]() |
Vulgair
Vulgair
Vulgaire gedachten Vulgaire stadsparken Touwtjespringen en een bok Lastig maar te doen Erg veel tape en landbouwzeil De zeilboot zinkt te hard Het meisje wrijft zich in Olijfolie? Ik dacht het niet Te vulgair voor woorden En woorden zijn vulgair Maar alles is te dol Voor een preutse stagiar En zeg nou zelf Wie heeft er nu geen nichtje van elf? Turnpakken en tweedehands urnen Geslepen in de nacht Dwaal ik nu weer af? Of alleen maar van het marktplein Twee handen op je buik De olijfolie stinkt ontzettend Maar de vis in je blijft doorgaan Het water in de boot gutst Stukken zeil en tape bezingen het lot De engelen spelen een riedeltje En nog één, en nog één... Het einde is in zicht en de tafel stervens leeg Was ik maar een bakkerij van eigen deeg. -------------------- Tijd voor een experiment... Picasso is ook zo begonnen en Mozart al helemaal Allemaal begonnen ze op drie hoog achter en kijk waar ze nu zijn......inderdaad: zo dood als wat... Heerlijk lijkt me dat! Eindelijk dood want dan ben je beroemd! Te gek!! Ik wil toch nog even wachten! Wat vinden jullie eigenlijk van mijn vorige gedicht?? Op deze behoef ik geen enkel commentaar, als je t toch niet laten kan..........graag ;) Tataa! |
ehmm...ik volg t niet helemaal....:s
|
Dat begrijp ik heel goed....ik heb er ook moeite mee haha
Tataa! |
meer gedachtenspinsels dan een gedicht..
maar dat neemt niet weg dat het iets heeft (: :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |