![]() |
Anti-allergie pilletjes
Wat ik me afvraag, hoe snel werkt zo'n pilletje?
(Als ik de bijsluiter nog had, dan had ik het daarin nagelezen, maar die is 'verdwenen', dus dat gaat niet. (En ja, ik weet dat het heel erg slecht is en dat je de bijsluiter altijd moet bewaren. Opmerkingen daarover kunnen dus achterwege gelaten worden. ;))) |
Bij mij staat het niet in de bijsluiter, maar goed, meestal
duurt het niet superlang voordat het werkt bij mij, geloof ik. Uur of twee oid? Ik hou het niet bij. :o Welke gebruik je? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zat er een beetje veel naast. ;) :x |
(y) tnx :)
|
Een half uur. :eek: Bij mij werkt dat nooit zo snel. (ik had eerst ook aerius, maar die werd dit jaar niet meer vergoed ofzo)
|
Citaat:
|
Citaat:
Boehooeee *jankt* morgen is de berk als enige boom héél sterk met stuifmeel. En laat ik daar nou net heel allergies voor zijn. :( |
Bij mij binnen een uur ofzo.. :) Naja, de reactie wordt langzaam minder iig.
|
Ik gebruikte zyrtec, en dat werkte echt snel :eek:
Volgens mij idd binnen een half uur |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enneh... zyrtec helpt bij mij nog wel, omdat ik niet zo vaak allergie-aanvallen heb, denk ik... |
Citaat:
|
Aerius werkte bij mij ook altijd heel erg goed, ik had er gewoon geen last meer van.
Zyrtec werkte in het begin wel wat, maar daarna niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou ja... toch maar iets anders zoeken. Ik dan... |
Citaat:
Maar eigenlijk word ik al een beetje suffer door die Zyrtec vermoed ik, dus misschien word ik met Aerius helemaal een sleepyhead :o :bloos: :o |
Bij mij binnen 30 minuten (misschien is het ook wel een beetje psychologisch.)
|
Citaat:
Aerius schijnt een van die nieuwe generatie anti-allergie-pillen te zijn waar je niet meer moe van wordt en die sneller werken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |