![]() |
[MGS 3]Leuk Filmpje over de camo suites!
|
al gezien.
btw, die croc-kop boost je camo-cijfertje ook flink merkte ik op. of zie ik dat verkeerd? |
yupz.....
doet wonderen! :D |
"huh, what's with the croc!?"
|
is de jungle de enige setting ofzo? Er moeten toch ook indoor levels zijn, anders lijkt het me een beetje saai.
|
Citaat:
rest indoor. precies tegenovergestelde van mgs1 :) waarom zijn er toch altijd luitjes die indoor leuker vinden dan outdoor? waar kan je nou leuker verstoppertje spelen, in een hal of in een bos? |
Jezus, dat Snake gemakkelijk langs die guards komt heeft m.i. meer te maken met het feit dat de vijand zulke lage A.I. heeft... Komop, als dit nog steeds die 'soldiers with highly developed senses of hearing and vision' zijn, zouden ze Snake echt wel vlak voor hun voeten moeten zien liggen :|
Valt me ook wel tegen dat Snake qua beweging/animatie nauwelijks verbeterd is t.o.v. deel 1. |
Citaat:
|
Citaat:
Al met al is het af en toe wel overdreven ja...dat Snake (zo zou ook de codename van Big Boss wel zijn) achteruit kruipt terwijl er nog geen 2 meter voor em een soldier loopt vind ik ook vergezocht... Maar dat ze je van een afstandje niet zien met zo'n camo vind ik wel sweet... Toen ik dat filmpje bekeek had ik soms wel moeite met het goed zien van Snake....dat vond ik wel geweldige camo... Dat je nu geen radar hebt is ook wel zeer scary...nu moet je véél beter opletten...(geen solatar radar is ook weer een aanwijzing dat je met Big Boss speelt...aangezien Mei Ling die radar gemaakt heeft...) Anyways....deze game gaat serieus veel kont schoppen en vreselijk veel prijzen winnen...(tenzij je na een uur spelen met kid Raiden ofsow in de jaren 80 moet spelen :p) |
mjah, realisme is afgezien van het uiterlijk niet echt hoog nee.
maar is mgs ooit echt realistisch geweest? ik bedoel, get real: als ze die guards echt menselijk zicht en gehoor zouden geven wordt het onspeelbaar moeilijk. en minder leuk, dankzij die syompzinnige AI kan je er juist zo leuk mee donderen ("huh, what's with the noise?") :p verder: het spel is natuurlijk nog niet af :) de bewegingen zijn behoorlijk anders dan van deel 1. we hebben alleen nog niet echt veel van het close-combat gedeelte gezien. |
die bewegingen van snake mogen ze wat uitbreiden, vooral als hij loopt beweegt alleen zijn onderlichaam.
En ik vraag me af hoe de gameplay zal zijn in die outdoor settings. Wat voor opdrachten zal je moeten doen dan? Bananen zoeken, mangos plukken ??? In indoor kan ik me beter voorstellen wat voor objectives je zal krijgen. |
Citaat:
indoor is veel meer rechttoe-rechtaan, mijn mening: outdoor > indoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.