![]() |
Idols 2: de finales
Praat hier verder over Idols.
Thema van vanavond wordt "Party". En de geruchten zijn dat Boris Justin - Rock your body & Prince - 1999 gaat zingen. En :cool: Irma :cool: Paradise by the dashboard lights, Mijn top 5: 1. Irma 2. Boris 3. Marlies 4. Maud 5. JK |
Boris heeft al meer Prince nummers gedaan, en dat klonk elke keer geweldig. Maar Justin.. nja ik ken dat liedje ook niet..
En Irma paradise by the dashboard light? Ben benieuwd! |
Citaat:
En ik hoop echt heel erg dat het gerucht klopt en Irma dat zingt. Ik ga kijken, tot over een paar uur! |
#$%@#$. Irma wat doe je me nou..
|
Boris ziet er wel heeel hip uit vandaag :cool:
Irma heb ik ook wel eens beter gezien dan nu, maar het was evengoed erg leuk (y) |
:rolleyes: idols
sorry moest ik even kwijt *zwaaiend topic uitloopt* |
Citaat:
Boris deed het weer zeer goed! Dat hoog en laag zingen, en hij bewoog ook nog eens superleuk op het podium :) Toen ik hoorde wat Maud ging zingen, dacht ik al 'o jee..' En ik vond het ook niet zo heel goed. JK vond ik het wel leuk doen vandaag (y) En Marlies deed het ook goed. Dat stukje verkeerd viel me ook op, maar het was niet zo erg. Ook knap om dan weer op te pakken en goed door te gaan :) Zoals het er nu uitziet denk ik Maud en Irma op de kruk.. |
Ik vind Irma niet zo.. hoe ze net ook deed met haar mond. :D
Ze spreekt de woorden ook niet goed uit, en zoals de jury al zei.. heeft ze het eerste liedje heel erg schreeuwerig gezongen. Boris vind ik helemaal niet meer bijzonder. En hij is helemaal niet verlegen. :p Maud deed echt een verkeerd liedje, echt niks voor haar. |
zat een van die dansers niet in boyband?!
|
Boris is natuurlijk veruit de beste.. maar als ie nou is wat aparts deed(met bijv. zijn uiterlijk.. hij heeft altijd saaie kleding aan).
|
Irma vond ik deze keer veeeeel beter dan de eerste keer. Nu deed ze het echt goed (y)
Boris deed Prince al geweldig, maar dit was helemaal fantastisch! Weer dat hoog en laag, en die manier van dansen.. wauw! Maud was ook beter dan de eerste keer, deed het nu ook goed :) JK vond ik wel weer okeej :) |
boris was t beste, marlies was ook wel okay, maar maud en irma... von ik iets minder...
een van die 2 gaat weg |
Ik denk ook dat het Maud of Irma wordt.
|
Marlies deed het weer goed (y)
Hebben Eric en Irma wat met elkaar? Of heb ik weer vanalles verkeerd begrepen? |
Nieuwe top 5:
1. Irma 2. Marlies 3. JK 4. Boris 5. Maud Helaas, helaas. Maud heeft heel lang op nummer 2 gestaan bij mij, maar ze wordt nou echt slechter dan de rest. Nummer 5 dus. Boris is ook gezakt. Argghhh, wat erger ik me rot aan hem!! Vreselijk! Hij zingt goed, maar dat hoge toontje vind ik helemaal niks en zijn uitstraling al helemáál niet. Hij kijkt alsof ie naar de wc moet en komt verschrikkelijk nep/arrogant over. Irma vind ik steeds beter worden en ik vind het dan ook erg moeilijk om te kiezen tussen Irma en Marlies. |
Dat 2e nummer van Maud vond ik errrg goed (Y), Irma vond ik niet zo, dus die mag eruit van mij.
|
Arme Marlies!! Ik moest echt superhard lachen toen ze tegen H-J zei: "Maar geen lekker lichaam" op die Kyulie opmerking :D:D:D
Maar hoorde ik het nou goed? Irma? Eric? Verliefd? :confused: Anywho, ik vrees dat Irma eruit gaat. Snik. Ik heb al gebeld en dat zouden meer mensen moeten doen coughhintcough. Vond Marlies erg goed bij haar eerste liedje, en JK was ook leuk. Verder geen zinnige opmerking te maken, behalve dat ik vind dat MAUD eruit moet. Oh, en Boris mag van me winnen. |
Citaat:
|
Ik vond iedereen teleurstellend slecht, met als dieptepunt, jawel, Boris.
Ik ben hem zo spuugzat, altijd dezelfde uithaaltjes, zn kleding was vreselijk dit keer, om stemmen te krijgen gaat die dr ff met zn kont bij schudden en voor de jury dansen. En bij Prince was het echt vreselijk hoe die van hoog naar laag ging. Ik vond niemand er uitspringen vanavond, alleen Marlies deed het wel aardig. Ik stem alleen wel op Irma, want die wil ik heel erg graag Big Spender in de big band ronde horen doen. :| |
Oh, top 5 van vanavond:
1. Marlies 2. Irma 3. JK 4. Maud 5. Boris |
Citaat:
Ooh als Irma eruit gaat ga ik huilen :( |
Oh ik ben er nu trouwens echt 100% zeker van dat ik nl voor gek zou verklaren als boris niet zou willen. tering wat is die gozer goed, hij deed justin timberlake echt perfect (y)
Irma vond ik wat minder (eerste wel erg goed maar tweede wat minder), JK vond ik waardeloos (Ik bedoel 'One two tree' ipv 'one two tfree' (Qua uitspraak :D) dat kan gewoon echt niet op dit niveau. Ik haat zijn hele stijl en die kleding bij zn tweede nr vond ik echt afschuwelijk. Maud strijkbout vond ik altijd al stom en dat eerste nummer was walgelijk. Marlies wel goed. Ik ga in ieder geval niet meer stemmen. :) Maar Boris 1 (y) |
Citaat:
|
En mijn telefoon ligt bij iemand hier 10 km vandaan :( & nu kan ik ook nog eens niet op Irma stemmen. hmpf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*bang voor FB is....* |
(y)
Done |
Citaat:
En jij was in het begin van de idols-topics nog wel zo anti-boris :D Tenminste, dat was jij, toch? Ik ga ook huilen als Irma eruit moet. ik had al tranen in mn ogen bij Eric vorige week :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2e keer gestemd :bloos:
|
Mensen, denk eraan hoe Irma volgende week zal gaan spetteren in de Big Band-ronde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3e keer :bloos: nu stop ik anders gaat mn btg eraan
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, hij doet het op zich wel prima qua zang enzo, maar het is elke week hetzelfde. Het wordt wel een erg hoog Prince gehalte met die stomme hoge toontjes. En dan z'n gezicht: ik heb hem echt nog nooit vrolijk zien kijken tijdens een optreden. Altijd zo'n moeilijk, nors gezicht. Hij danst wel voor zichzelf, maar niet voor het publiek. De anderen maken er een feestje van, terwijl ik bij hem het idee krijg dat ie voor zichzelf staat te dansen of zich uit moet sloven ofzo. |
cool :cool:
irma en eric hebben dus echt wat! |
Citaat:
oh, nu stemmen alle eric-fans op irma :D |
Citaat:
En balance: Smaken verschillen natuurlijk, maar als er meer mensen voor een van die andere 4 zouden gaan dan voor Boris (er zijn natuurlijk altijd mensen die hem haten, vast een grote groep) dan zou ik dat echt heel raar vinden/ |
Die boris kan ik dus echt niet uitstaan he met zn arrogante kop.
Nu eric eruit is ben ik voor marlies. Ik denk dat zij en boris samen in de finale komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Vorige week had Eric nog een vriendin! |
Citaat:
en stiekem kan ik erg slecht tegen afwijkende meningen, dus daarom vond ik het nodig 2x uit te leggen waarom ik boris zo irritant vind :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en hoevaak heb je op irma gestemd? haar vind ik wel super (y) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |