Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   last van polsen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=804340)

Yuppie 10-04-2004 20:00

last van polsen

ik heb als ik wakker wordt last van mijn polsen
het is een soort stekende pijn. heel vreemd
ik heb dit nu al 3 dagen
wat is dit??
en wat kan ik er tegen doen?

AngelLena 10-04-2004 21:56

op L&G posten?

zomaar een mens 10-04-2004 22:03

Citaat:

Yuppie schreef op 10-04-2004 @ 21:00 :
ik heb als ik wakker wordt last van mijn polsen
het is een soort stekende pijn. heel vreemd
ik heb dit nu al 3 dagen
wat is dit??

Alleen 's ochtens? Trekt het weer weg op een gegeven moment? Ik heb wel eens pijn in mn benen 's ochtens, maar dat kwam door een verkeerde houding. Vreemd.

Yuppie 11-04-2004 11:33

Vanochtend had ik er weer last van de pijn bleef maar ik moest er een nat washandje op doen om de pijn te verlichten.
nu voel ik het nog steeds een beetje maar vanochtend was het erger

Saycheese 11-04-2004 13:44

Misschien lig je op zo'n manier dat de doorbloeding door je polsen 's nachts niet goed is. Een lichaamsdeel dat slecht doorbloed is, kan pijn gaan doen, maar je kunt het ook voelen als het bloed juist weer gaat stromen, wat ook een onaangenaam gevoel geeft. Misschien moet je eens nagaan in wat voor houding je wakker wordt en of je daarbij niet toevalling op je arm of je pols ligt.

freyk 12-04-2004 20:43

Citaat:

Yuppie schreef op 10-04-2004 @ 21:00 :

ik heb dit nu al 3 dagen
wat is dit??

Je hebt last van een muisarm,..en daar kan je veel dingen tegen doen.

Daantje_0705 13-04-2004 15:56

Heb je ook het gevoel dat je hand of je vingers 'slapen'. Dat heeft de vriendin van mijn vader namelijk en die heeft het carpaal tunnelsyndroom waarbij er een zenuw in je pols een beetje bekneld zit. Zij heeft er ook voornamelijk 's nachts last van.

Yuppie 13-04-2004 21:57

ik heb er alleen last van als ik wakker word
een soort stekende pijn wat ook na 5 minuten weer over is

Maija 13-04-2004 22:00

Ik denk dat het iets met de doorbloeding te maken heeft,
Ik had eerst er ook heel veel steken.. maar ik heb ook wel eens het gevoel alsof er luchtbubbeltjes door mn bloedvatten bobbellen.. (heel raar..) (maar dat zou niet moeten kunnen want als die in je hersennen komen ga je dood..:S)
Maak gelukkig blijf dat tiot bij mn polsen boven armnen/benen..

Femme-Fatale 13-04-2004 23:27

Ik heb het ook ongeveer 3 jaar nu, er zijn een paar testjes gedaan bij mij, ik heb een tijdje ontstekingsremmers geslikt en ik heb een tijdje therapie gehad maar ik heb het dus nog steeds regelmatig. Dan doe ik een polsbandje om dat helpt wel een beetje, maar de pijn blijft. De dokter zei de allerlaatste keer dat ik voor mijn polsen was gegaan (zo'n 1 jaar geleden) dat het gewoon chronische pijn zonder oorzaak was. Mijn therapist zei dat er een van die kleine botjes in mijn pols niet goed zat en het daardoor kwam, maar dat was mijn linkerpols en ik kreeg hetzelfde naderhand in mijn rechterpols dus dat was het ook niet denk ik. Ik zou niet weten wat je er tegen kunt doen, ik vind het ook ontzettend balen.

cyntha 14-04-2004 10:24

Het lijkt op het carpaal tunnelsyndroom, maar ook weer niet.. Misschien dat je in een verkeerde houding hebt geslapen of zo, vreemd

DrEadLoCk-PuSsY 17-04-2004 23:41

Ik heb al een paar jaar dat ze 'kraken'als ik ze op een bepaalde manier beweeg, net zoals als je je vingers 'knakt'is het.
Weet iemand hoe dit komt dan?????? :|

Sarah 18-04-2004 09:44

Citaat:

DrEadLoCk-PuSsY schreef op 18-04-2004 @ 00:41 :
Ik heb al een paar jaar dat ze 'kraken'als ik ze op een bepaalde manier beweeg, net zoals als je je vingers 'knakt'is het.
Weet iemand hoe dit komt dan?????? :|

dan doet je polsgewricht hetzelfde als wat je vingergewrichten doen als ze knakken... als je er last van hebt, gewoon die beweging niet meer maken :P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.