![]() |
Hulpverlening aan ex-sekteleden?
Voor school maak ik een werkstuk over de gevolgen die een sekte op je leven kan hebben, en ik moet dus iemand intervieuwen die werkt bij een instantie die aan ex-sekteleden hulp verleent.
Kan iemand me misschien wijzen op zo'n instantie? Ik kan werkelijk niets vinden. Alvast heeel erg bedankt |
Als ik jouw was, zou ik naar een psychiater, het riagg, de ggd en een (psychatrisch) ziekenhuis mailen met de vraag of zij ooit ex-sekteleden hebben behandeld, waarbij je uitlegd dat je een wekrstuk moet maken voor school.
|
Een ex van mij is geboren als zoon van Jehova's getuigen. Hij is daarbij weggegaan, maar ik uhm..ik weet niet of ie aan zoiets mee wil werken. Misschien pm ik je nog, ok?
|
Ik zou infiltreren. :p
Nee, sorry, kan je niet helpen. :o |
Citaat:
En: http://www.ciaosn.be/tweejaarlijks%2...g2001-2002.pdf Op de één of andere manier kan ik het niet openen, maar in het stukje op google staat: Citaat:
Jadie zei ook een goed idee. :) (y) |
Citaat:
En de rest ook, bedankt! |
Wat doet dit eigenlijk bij psychologie?
|
Citaat:
Ze heeft het hier gepost en eigenlijk past het nergens, daarom laat ik het staan. (Het zou ook op CG kunnen, maar ach.) |
Citaat:
alleen als je het lief vraagt... ;) ... dan zou ik deze verhuizen naar de kantine. Als dit nou zou gaan over de gevolgen van het ontsnappen aan een sekte of zo... :cool: |
Citaat:
Och, lamastaan... :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |