![]() |
[bestand] .xas?
Ik weet dat er een website is ergens waarin verschillende bestandsnamen uitgelegd worden, maar helaas kan ik die niet meer vinden.
Ik wilde graag weten wat een .xas bestand is. Weet iemand anders dit en wat je ermee kunt doen? |
zoiets? staat niet echt veel info :o
|
|
filext kent het niet.
En google lult over een Astronomy analysis System. Dus beste gatara, kun je ons meer vertellen over dat bestandje? Bijvoorbeeld: Hoe groot het bestand is of hoe je eraan komt, enz. Als het maar een klein bestandje is, upload hem dan ergens naar toe zodat wij hem kunnen bestuderen. |
het heeft iets te maken met film :)
aangezien een film dat bestand draagt. Kwam dit tegen. Maar om eerlijk te zijn, word ik hier niet veel wijzer uit? |
Citaat:
Maar goed, wil je me dat bestandje ff doorsturen zodat ik hem ergens kan uploaden? Zodat we met z'n allen het bestandje kunnen bestuderen. |
Zo'n klein bestandje is het niet :)
760 mb :o |
Ik las op een site .xas en .xa precies dezelfde bestanden zijn.
Dus ik ging op zoek naar .xa players en vond CDXA. Helaas kan je deze alleen gebruiken in linux. :( |
Citaat:
Rename het eens naar .iso of .rar en kijk of je hebt kunt openen met respectievelijk WinISO en WinRAR, misschien is de extentie gewoon (opzettelijk) fout. :) |
Citaat:
haha, ik niet, m'n moeder :P Citaat:
|
Citaat:
|
ehm, heb je wel extensies zichtbaar staan?
kan b.v. ook .xas.avi zijn b.v. :) |
Citaat:
760 mb. enig idee hoe ik t goed kan knippen in twee delen? had geprobeerd met video edit magic, maar de kwaliteit wordt dan veel te slecht :( |
als je het op cd wilt zetten kun je de grotere CD's proberen van 800MB. Moet je brander wel ondersteunen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kun je zoveel googlen als je wilt. Ik heb geen zin om een programma weer te downloaden dat ook niet goed is. |
Je kunt het ook gewoon inpakken met winrar en dan in bestandjes van 700 mb geloof ik knippen. Of 1,44 mb: kun je 't op floppy's zetten :D.
Edit: moet je op de computer waar je het opent wel genoeg schijfruimte hebben om het uit te pakken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |