![]() |
De grote meeting topic
Gaan we elkaar van de zomer allemaal nog gezellig meeten onder het mom van 'Een beter Lifestyle begint bij een meeting' ?
|
Hee geems best een plan! Datum?
|
Citaat:
|
Ja hip!
|
:cool: (y)
|
Plaats en activiteiten, ik wil een concreet plan :p (y)
|
Citaat:
|
plaats: utrecht
wat: blowen evt een orgie voor diegenen die daar behoefte aan hebben |
Citaat:
|
Mogen dit keer ook niet hip verantwoorde mensen komen?
|
Ik ben 't wel met eXo's plan eens. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey eXo!!? Wilde je nou bowlen of blowen? :o
|
hehe, eXo maakte geen typfout :p
zou wel koel zijn.. dat je ouders anti bowlen zijn en je als codewoord blowen gebruikt... wat 'n niveau, en dat om 04:34 |
Ik las toch echt bowlen in eerste instantie :bloos:
|
maakt niet uit.. kunnen 't ook allebei gaan doen. :cool:
|
Ach ja.. we kunnen natuurlijk niet de hele dag gaan blowen!? of wel? uhm.... :confused:
|
Citaat:
zoon.. je vader en ik willen ergens over praten we zien je de laatste tijd steeds minder ... bowl jij soms?? neee mam..! ik rook alleen wiet oohh dan is 't goed |
Citaat:
:D:D goser.. |
eh, vorige lifestyle meetings waren niet veel meer dan 'n hele dag op 'n grasveld in Utreg zitten, en 'n hele dag Vondelpark hangen e.d. :D in combinatie met verdovende middelen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meeten is weer zon gedoe
|
sjonge jonge
dan ga je toch een orgie houden your loss ;) |
hmmm, mssnw el ene optie.
maar, de vogels fluiten :( |
Citaat:
|
Citaat:
ok :D kommaar |
dr rijden geen treinen suffie :rolleyes:
|
ok cyber orgie dan
met z'n viertjes ;) |
niet zo chatten :nono:
en jullie verpesten dat hele meeting idee weer :mad: meetings zijn braaf schattig en leuk. bowlen! ben ik helemaal voor. :| ja |
ga jij es slapen godnondeju!
|
Alleen als ik iets om aan te trekken heb :o
|
eej. meeting afspraken maken jullie. :nono:
|
bowleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
:P gezellug :D |
gatsie, ik ga niet naar utrecht
|
Ik heb deze week al een meet met Hermie, Bart en Kenneth.
Misschien als ik daarvan ben bijgekomen. Maar no way dat ik kom als het in Utrecht is. :nono: |
h00zo niet
utrecht is centraal (y) soort van |
Citaat:
|
Citaat:
Centraal is niet hip Exie :nono: |
God, ik zat de vorige meetings gisteren toevallig door te spitten Teun, 2 metro's think alike :o
Word het dan een complete LS meeting? Misschien dat ik kom, lekker met Lepra en CB knuffelen, ja ik ben heel tolerant :rolleyes: Misschien, ik hou het voorlopig wel op mini-meets :o :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Uhm Bij Charismatic Bass in de tuin. Of in het restaurant waar Charismatic Bass werkt. Of we gaan uit met Charismatic Bass in haar stamkroeg. Ik weet het niet hoor, allemaal even leuk! |
:D:D:D
Maar dat uitgaan vinnik wel een leuk idee, ik wil wel es een keer lifestyle verantwoord uitgaan. Hmm.. ik hoorde dat de 'trut' leuk zou zijn?? |
Mja.. of een hockeyfeest.
god wat zeg ik toch allemaal :( |
Citaat:
|
OK da's dan geregeld we gaan naar de trut, CharismaticBass kan ons dan even rondleiden en introduceren aan iedereen enzo. :cool:
|
Stampen met lesbies :o
|
neuh ik post alleen fotos in fototopics :p
|
Citaat:
als dat zo is dan kom k ook wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |