Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Treurig om te zien : Admirals (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=804611)

Reetsjel 11-04-2004 03:57

Treurig om te zien : Admirals

Jeez, had ik mijn geld mss aan wat anders uit moeten geven? want de Admirals zuigen enorm op het moment... en dan probeer je nog van de show te genieten maar (lullig maar waar) ik ga toch meer voor de football dan voor de rest...
Zijn er nog meer mensen hier die een mening over hebben?
Nou moet ik toegeven dat ik sowieso geen admirals-fan ben maar als ze tegen duitsers spelen is mijn keuze gauw gemaakt en aangezien er van de 6 ploegen 4 duits zijn...
Of moet ik gewoon door dik en dun achter ze staan, mijn orange gevoel laten blijken en juigen alsof mijn leven er vanaf hangt?

Of ik naar de thuiswedstrijd tegen Galaxy ga? weet ik nog niet maar ik heb meer overtuiging nodig...

mrhanky 11-04-2004 12:05

het leek mij wel leuk om een keer te gaan naar zo'n wedstrijd om gewoon eens te kijken, maar als ze zo blijven verliezen hoeft et van mij niet meer :p

zlatani9 11-04-2004 12:49

Tjah.. cheerleaders lijkt me wel geinig.. Maar die zie ik volgend jaar ook zat :). En die 2 minuten die ze er bij elke wedstrijd van Ado aan besteden is ook wel goed..

L1 11-04-2004 12:50

ik ben gisteren ook geweest en ik vond het wel meevallen. Ze speelden best goed, op het 3e kwart na. Ze waren iig beter dan vorige week toen het echt treurig was. Beetje dom van de coach om steeds een nieuwe qb erin te zetten. Volgende keer beter :o

djeddie 18-04-2004 20:09

Raar hoor die Admirals. Uit winnen met 0-3 met voetbal is dat geen rare uitslag maar met american football. Erg slecht (n)

L1 19-04-2004 18:05

Citaat:

djeddie schreef op 18-04-2004 @ 21:09 :
Raar hoor die Admirals. Uit winnen met 0-3 met voetbal is dat geen rare uitslag maar met american football. Erg slecht (n)
ze wonnen, dat is het belangrijkste. Zondag een hele zware wedstrijd tegen de ongeslagen Galaxy. De defense moet heel goed zijn willen ze Skip Hicks stoppen

almighty 27-04-2004 20:41

Citaat:

L1 schreef op 19-04-2004 @ 19:05 :
ze wonnen, dat is het belangrijkste. Zondag een hele zware wedstrijd tegen de ongeslagen Galaxy. De defense moet heel goed zijn willen ze Skip Hicks stoppen
zondag was een top (y) wedstrijd

Point of View 28-04-2004 08:28

Inderdaad! Zondag was echt geweldig! Ik was aanwezig :d Veel foutjes aan beide kanten. Ballen werden losgelaten die makkelijk konden worden gevangen. Steeds penalty's tegen. Admirals misten twee field goals. Galaxy ook waaronder één die vlak voor tijd werd geblockt waardoor het 17-17 bleef, dus overtime! Overtime was erg spannend. Beide teams kwamen er niet echt uit. En drie seconden voor tijd kickt Todd Sievers de winnende 50-yard field goal! :d Terwijl hij er al twee had gemist eerder in de wedstrijd die makkelijker waren.

Het was een mooi dagje uit!

almighty 28-04-2004 11:08

het was de eerste wedstrijd waarbij ik aanwezig was :bloos: maar ik heb er zeker geen spijt van (nouja...t 1e kwart was nou niet bepaald hoop gevend, maar twas alsnog een leuke wedstrijd)....

Point of View 28-04-2004 15:45

Citaat:

almighty schreef op 28-04-2004 @ 12:08 :
het was de eerste wedstrijd waarbij ik aanwezig was :bloos:
Het was ook pas mijn tweede wedstrijd hoor :) Het is namelijk nogal ver reizen voor mij (lees: de treinkaartjes zijn duur!).

Vorig seizoen ben ik ook naar Admirals-Galaxy geweest. Ook toen stond Galaxy bovenaan en de Admirals ergens onderaan. Ook toen was het een spannende westrijd en hebben 'we' gewonnen! Volgend seizoen maar weer naar Admirals-Galaxy :d

_Moby_ 28-04-2004 16:38

zondag was mijn eerste Admirals wedstrijd echt cool :D 5 uur achter elkaar in dat stadion gezeten :cool:

Echt super vet en heel erg spannend maar voorlopig ga ik het toch geen tweede keer doen, ik heb 't nu wel gezien. Jammer dat het spel zo vaak wordt stil gelegd.

Ketjing 28-04-2004 17:13

ik hoop dit seizoen ook nog een keer te gaan. Anders volgend seizoen zeker, mits ze dan nog bestaan

almighty 30-04-2004 18:26

T was opzich wel jammer dat t mn eerste wedstrijd was...t eerste half uur ben je dan meer aan t kijken naar wat nou eigenlijk de spelregels zijn (al was er gelukkig wel iemand zo aardig om dat heel duidelijk uit te leggen..)...achteraf gezien is het dan jammer dat ik de eerste helft niet echt duidelijk heb kunnen volgen...

snoopy 05-05-2004 00:18

zo treurig dat de traantjes langs mijn wangen liepen, zo lelijk was dat stadion waar ze in speelden

dani-daniel 06-05-2004 19:15

Ik volg het nu een beetje, ik vind de sport wel gaaf, maar weet nou niet of ik wel naar een wedstrijd moet gaan.
Ik vind dat ze het de laatste twee wedstrijden erg goed hebben gespeeld, maar echt verder zullen ze niet komen.

Dr. Durrr 06-05-2004 20:30

Citaat:

snoopy schreef op 05-05-2004 @ 01:18 :
zo treurig dat de traantjes langs mijn wangen liepen, zo lelijk was dat stadion waar ze in speelden
Don't fuck with the Amsterdam Arena!

TæknØboy 06-05-2004 22:21

Citaat:

Reetsjel schreef op 11-04-2004 @ 04:57 :
Jeez, had ik mijn geld mss aan wat anders uit moeten geven? want de Admirals zuigen enorm op het moment... en dan probeer je nog van de show te genieten maar (lullig maar waar) ik ga toch meer voor de football dan voor de rest...
Zijn er nog meer mensen hier die een mening over hebben?
Nou moet ik toegeven dat ik sowieso geen admirals-fan ben maar als ze tegen duitsers spelen is mijn keuze gauw gemaakt en aangezien er van de 6 ploegen 4 duits zijn...
Of moet ik gewoon door dik en dun achter ze staan, mijn orange gevoel laten blijken en juigen alsof mijn leven er vanaf hangt?

Of ik naar de thuiswedstrijd tegen Galaxy ga? weet ik nog niet maar ik heb meer overtuiging nodig...

van de 6 4 duits

berlin thunder, frankfurt galaxy, rhein fire

verder heb je dan toch nog de scottish claymores, admirals en de barcelona dragons?

Point of View 06-05-2004 23:17

Citaat:

TæknØboy schreef op 06-05-2004 @ 23:21 :
van de 6 4 duits

berlin thunder, frankfurt galaxy, rhein fire

verder heb je dan toch nog de scottish claymores, admirals en de barcelona dragons?

tel eens goed :)

Berlin Thunder
Frankfurt Galaxy
Rhein Fire (Düsseldorf)
Cologne Centurions
Scottish Claymores (Glasgow)
Amsterdam Admirals

De Barcelona Dragons zijn dit seizoen vervangen door de Centurions.

TæknØboy 07-05-2004 11:57

Citaat:

Point of View schreef op 07-05-2004 @ 00:17 :
tel eens goed :)

Berlin Thunder
Frankfurt Galaxy
Rhein Fire (Düsseldorf)
Cologne Centurions
Scottish Claymores (Glasgow)
Amsterdam Admirals

De Barcelona Dragons zijn dit seizoen vervangen door de Centurions.

dat wist ik niet........volg et niet meer zo

Martjin 07-05-2004 12:02

Citaat:

snoopy schreef op 05-05-2004 @ 01:18 :
Even dimmen he

Prometheus. 09-05-2004 01:02

Je moet fan zijn van de club, niet van of ze winnen of niet.

almighty 09-05-2004 11:13

Citaat:

Eierkoek schreef op 09-05-2004 @ 02:02 :
Je moet fan zijn van de club, niet van of ze winnen of niet.
indd

nog mensen die de wedstrijd Thunder-Admirals gezien hebben?

L1 09-05-2004 12:58

ik las dat Berlijn gisteren verloren heeft. Er zijn dus nog kansen. Moeten ze vandaag wel winnen. Opvallend is dat Clint Stoerner de meeste yards gegooid heeft van de NFLe. Alleen jammer dat de rest van het team wat achterblijft.

djeddie 13-05-2004 13:49

Eigenlijk moet de naam van deze topic veranderd worden naar: Admirals, "was" treurig om te zien.

Point of View 13-05-2004 20:34

Hmm nee. Er is al jaren geen succes meer behaald in de vorm van een plekje in de World Bowl. Terwijl Galaxy, Rheinfire en de laatste jaren vooral Thunder steeds goed meedoen bovenin. Waarom? Is de coaching staff van de Admirals zo slecht? Is de sfeer niet goed? Krijgen de Admirals elk jaar weer de mindere spelers t.o.v. de Duitse ploegen? Het is dus wel degelijk treurig om te zien! Alleen niet als ze in overtime van Galaxy winnen en ik in het stadion zit :)

djeddie 14-05-2004 14:10

Citaat:

Point of View schreef op 13-05-2004 @ 21:34 :
Hmm nee. Er is al jaren geen succes meer behaald in de vorm van een plekje in de World Bowl. Terwijl Galaxy, Rheinfire en de laatste jaren vooral Thunder steeds goed meedoen bovenin. Waarom? Is de coaching staff van de Admirals zo slecht? Is de sfeer niet goed? Krijgen de Admirals elk jaar weer de mindere spelers t.o.v. de Duitse ploegen? Het is dus wel degelijk treurig om te zien! Alleen niet als ze in overtime van Galaxy winnen en ik in het stadion zit :)
Als ze weer winnen zoals de laatste tijd is het niet treurig.

Prometheus. 16-05-2004 17:40

Gister hebben ze gewonnen. (y) 17-10

almighty 16-05-2004 19:43

Citaat:

Eierkoek schreef op 16-05-2004 @ 18:40 :
Gister hebben ze gewonnen. (y) 17-10
ze kunnen t wel.....kunnen ze eigenlijk nog 2e worden?

djeddie 17-05-2004 14:35

Citaat:

almighty schreef op 16-05-2004 @ 20:43 :
ze kunnen t wel.....kunnen ze eigenlijk nog 2e worden?
Zelfs nog eerste als Galaxy, Thunder als nu verliezen en Fire maar 2 keer wint en Admirals alles wint. dan komt het op slado of onderlinge uitslagen aan maar dat weet ik niet.

Litmanen 21-05-2004 09:40

Een World Bowl plaats is helaas onmogelijk geworden. Wel kunnen de Admirals nog derde worden en voor het eerst sinds jaren een winning-season behalen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.