![]() |
studielast uren
Geef ook even aan welke vakken jij in je vrije deel heb.
|
;) je bent gym vergeten.
Dus gymmers ik denk dat je gewoon atheneum moet kiezen. |
Omg, dat weet ik echt niet meer. :s
Het is iig meer dan nodig. Op havo heb je normaal één vak in je vrije deel en ik heb er twee. :) |
Citaat:
Ik vraag me alleen af wat het nu van de poll is, daar in zie je niet het verband tussen sl en niveau en profiel, alleen los van elkaar. Maar goed. Ik heb havo oude stijl gedaan, kan dus helemaal niet antwoorden verder. ;) |
C&M
Atheneum >4800 (toen ik koos had ik er meer dan 5000, maar ik heb inmiddels een vak laten vallen). |
E&M
Atheneum Sl > 4800 (4810 dacht ik) |
Citaat:
|
2 boven de 5000 uur hellup
|
Citaat:
|
Ik doe gymnasium NG, maar mijn SLU's weet ik niet meer. Mijn vrije deel zit helemaal vol met Grieks en Geschiedenis. Daarnaast heb ik in de 4e nog een jaar latijn gevolgd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoveel tijd
heb jij help sl |
Citaat:
|
hoeveel sl is het profieldeel en verplichte deel van jullie.
|
Heb 4800 uur,
4 gym C&M dus: Latijn wisA12 gs2 fa2 du2 filosofie Vrij deel: eco 1 en bio 1 |
Citaat:
|
Citaat:
4080 + 220 + 180+280 +? denk iets van 120 je hebt dus minstens 4860 denk ik of heeft jij school minder vakken verplicht gesteld bij ons levensbeschouwing , studie beroep keuze , profielwerkstuk |
Citaat:
|
Hoe kan je dat zien/uitrekenen oid? :|
|
ik weet de uren gewoon uit mijn hoofd.
|
Ik doe vwo (atheneum) met N&G met module informatica +, scheikunde 2 en m&o. Ik dacht dat ik iets meer dan 4800 studielasturen had. Ik heb iig 200 slu's meer in mijn vrije deel dan nodig is maar ik weet niet hoeveel slu's er in profieldeel en algemeen deel zitten, ik weet alleen dat ik er 560 in mijn vrije deel heb (ipv 360 minimaal).
|
bij ons zijn er maar 4200 sl nodig
|
EM en atheneum. Geen idee hoeveel sl......
|
btje dom.. vmbo heeft niet dezelfde profielen als havo/vwo
bovendien gaat de slu verdeling helemaal niet op want havo heeft gemiddeld 3200 slu.... |
ach pech
zeur niet |
Voor volgend jaar:
E&M met filosofie en tekenen. 5080 sbu. Gymnasium Veel te veel voor iemand zoals ik, maar tekenen gaat eruit zodra duidelijk is dat ik economie aankan. Anders wordt het C&M met 4360 sbu :D (minimum is 4280) |
Citaat:
|
Gymnasium: N&T met biologie, Grieks en Latijn
|
Atheneum, c&m, >4800. De norm is op onze school 4800 slu's voor vwo, maar volgens mij kom ik op iets meer uit. Ik heb aardrijkskunde en Spaans als keuzevakken en mag volgend jaar 1 van die 2 laten vallen (dat wordt Spaans). Ik ga nog maar es aan mn decaan vragen hoe dat nou precies zit met die studielast in je vrije deel want het is allemaal zo vaag met lob enzo.
|
ik weet t niet precies, maar is in ieder geval heel veel:
4Gym E&M met bio 1 en filosofie en wB1 |
E&M en in mijn vrije ruimte: Natuurkunde en i.p.v. Wiskunde A1,2, Wiskunde B1,2. Aldus veel leraren en de decaan een beetje apart en nogal vreemd, maar goed...
|
Citaat:
|
NT met bio 1,2 , ckv3 (bv), kcv (deede atheneum) en latijn
|
atheneum, 4840 uur. E&M.
|
6 gymn met N&G en latijn (en grieks gehad t/m de 5e) in vrije deel
Wat overig 1000 uur was. |
Gymnasium, E&M met in het vrije deel: Latijn + M&O. Maar hoeveel SLU dat zijn... :confused:
|
Vwo, NG met Frans 2. Hoeveel studielasturen dat zijn weet ik niet.
|
gym, c&m en e&m, meer dan 5000 slu. ik heb fa2, ak en muziek in mn profieldeel en eco12, wa2, bi1, latijn en du2 in mn vrije deel
|
Citaat:
|
N&G op het atheneum! 4980 studielasturen. :p
|
Geen idee, ik weet alleen dat het er officiëel veel te veel zijn ;).
Ga volgend jaar E&M doen (gymnasium), met Grieks, filosofie en Frans 2. |
N&G op atheneum. Slu >5000.
1 jaar economie gehad, verder GS2, M&O, scheikunde 2. Komt in totaal uit op 5120 uur volgens mij. Dat is het maximum bij mij op school, na eventueel overleg zou je er wel boven mogen zitten. Wel vreemd dat het minimum per school verschilt, zo is bij mij op school het minimum aantal slu 4680, maar volgens mij is dat op veel andere scholen minder. |
Citaat:
4860 is het maximum officeel, kom je daarboven --> met overleg mag dat zeker. :) (ik heb 4980) |
Ik weet niet hoeveel ik heb.
Doe VWo, C&M + ak + inf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |