![]() |
Geluidskaart!!!
Hey ik heb een probleem ik heb me pc geformateerd maar weet nou niet wat voor een het is en dus ook niet welke drivers ik moet hebben weten jullie hoe ik daar achter kan komen ???
groetjes |
Je weet niet wat voor computer je hebt? :confused:
Van Ali Hassan gekocht van op de hoek? Pee-viertje voor 150 euro? |
Citaat:
Om terug te komen op de vraag van de topicstarter. Je zou Aida32 eens kunnen draaien om te kijken wat voor hardware in je pc zit. |
Citaat:
|
hmmm...ja... Ik kan er wel om lachen ;) , maar je zou van een forumbaas (of zal ik zeggen: forumbazin) toch wel wat een serieuzer antwoord verwachten.
Maar goed. Ik kan die naam van de topicstarter niet uitspreken, dus; Topicstarter, heb jij een oem pc (packard bell, dell, enz)? Zo ja; dan heb je er wel een boekje bij lijkt mij, en daar staat vast wel wat in. Vind ergens een paar nummertje (wel te verstaan: serienummer), vul die in op google, en voila, je krijgt vast wel zoekresultaten. Zo nee; Dan heb je een bouwpakket pc en ik weet niet wie die inelkaar heeft gezet, maar dan moet je die maar even vragen. In dit geval lijkt mij keuze 1 de meest voor de hand liggende keuze. Zodra je ergens wat serienummers of typenummers hebt gevonden, merk pc enz enz, kun je hier weer vragen. |
Mja, als het om gestolen spul gaat, valt mijn behulpzaamheid opeens vies tegen. ;)
Maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk.. |
Waar trek jij in Godsnaam de conclusie uit dat het hier om een gestolen computer gaat? :confused: :confused:
|
Nee ik weet niet wat voor type/merk mijn geluids kaart is !!!
Duh daar gaat het over Maar ja sorry als dat niet duidelijk was heb de pc al open gehaald maar op de kaart zelf staat ook niks die pc is van Futjistu Siemens en erstaat een product key op maar die mag maar max. 10 tekens zijn maar hij is veeeel langer :s |
Citaat:
Citaat:
Er staat letterlijk "ik heb mn PC geformatteerd maar ik weet niet wat voor een het er is", dat gaf mij te denken dat je niet weet wat voor computer je hebt. Anyway, zoals Wes al zei, download en installeer AIDA32. Met dit programma kun je zien wat er in je computer zit, dus ook je geluidskaart. Download: http://www.aida32.hu/download/aida32ee_393.exe |
Ik zou eerst nadenken voordat je aan formatteren begint, maja
Je zou iig aida32 kunnen proberen, maar je zou erg helpen als je zou zeggen welk besturingssysteem je hebt, als je er al 1 hebt. XP herkent veel hardware wel aardig, en als je dan ff op internet zoekt heb je vrij snel drivers. www.driverguide.com is erg goed om drivers te vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |