![]() |
Rufus Wainwright @ paradiso
http://gallery.mail2fans.com/gallery/zoom/3317.jpg
8 mei in paradiso download tips: Cigarettes and Chocolate Milk Oh What a World Instant Pleasure Hallelujah Grey Gardens Poses |
wat een snoesje, wat voor muziek is het?
|
instrumentaal, americana, piano melodieen, beetje theatraal, easy-going, lounge-ish tempo, kan het niet echt vergelijken met ander artiesten of plaatsen in een genre, doet me wel denken aan radiohead en sukilove
|
OMG!!!! Ik hou van Rufus! Hij is zo heerlijk homo-theatraal.
Hij zou al eerder een concert geven, maar dat was toen ineens afgelast en nou komtie toch. Jeeeej. <333333333333333 (alleen jammer dat wrs niemand met me mee wil :( ) |
Citaat:
ja, leuke muziek. wil ik op zich wel naar toe. keb alleen geen geld. hm. es kijken of er wat te regelen valt. |
Citaat:
& dan ga je toch in je eentje, muts. |
Citaat:
|
Hallelujah is wel een heel mooi nummer (y) Ik geloof dat die op de Shrek Soundtrack staat :)
|
En Hallelujah is geneens van hem.
Mijn tips zijn: Cigarettes and Chocolate milk, One man guy (eigenlijk geschreven door z'n vader), Rebel Prince,Foolish love, April Fools, Matinee Idol, Beauty Mark, Oh what a world, go or go ahead, 14th street, want , dinner at eight, La Complainte de la butte. |
gave muziek (y)
|
Citaat:
En ik heb alleen Rufus' debuutalbum, zeker wel aardig maar ik vind z'n nieuwe werk wat te pathetisch, zeurderig en huilerig. |
ik vind hem cool
|
Ik vind instant pleasure echt gaaaaf, zo'n happy feel good song met een droge tekst! Ik vind zijn versie van Hallelujah behoorlijk goed, als je een cover maakt van een liedje van jeff buckley moet je wel oppassen, maar kvin het zo slecht nog niet eigenlijk
|
Citaat:
die is niet van jeff buckley :rolleyes: |
rufus wainwright is roeleert.
goeie homo(Y) dit is mooi foto http://www.woxy.com/artists/images/wainwright.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een kaartje. Woepie. 't zijn wel zitplaatsen, maar dan krijg ik iedergeval geen pijn in m'n voeten. Toch weer een pluspunt.
en effe bij de weg: Instant Pleasure is ook niet van Rufus, maar van een of andere Seth Swirsky. Dus de nummers die het leukst worden gevonden zijn niet van hem...das geen goed teken. |
verkopen ze in paradiso zitplaatsen? eh
|
Ik wist 't ook niet, maar er staat toch echt 'seated' op m'n kaartje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<3
geweldig heerlijk doch op een gegeven moment vrij eentonig dat had niet zo veel uit gemaakt als je de tekst had kunnnen verstaan zn tribute leek hij wel beter te worden & leukere nummers veel homeaus in de zaal een tweede tribute is vrij gay en jammer dat hij oh what a world niet heeft gespeeld maar daar had hij idd ze band voor nodig gehad |
Hij was geweldig, hij was lief en hij was grappig. En oh oh oh wat is het toch een ontzettende nicht.
Gay Messiah was leuk (baptised in cum? WTF?!), net als zijn Amsterdam/manneke pis foutje waardoor hij door het volgende nummer heen zat te lachen. @ Roxane: Tribute? PS: If you don't marry for love, you'll be rich :D |
Citaat:
er werd gezegd oid dat het baptised and come was, maar toen hij het nummer speelde op tv zong hij baptised in cum. En wanneer hij zn montreal liedje ging zingen.."bladielbla homosexual" alle flikker giegelen. |
Ja dat viel me ook wel op...
Ik hoorde na afloop ook nog een stel homeautjes praten over hoe lekker rufus is :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel me nu echt een faghag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |