![]() |
[op TV] Robin Hood: Prince of Thieves
http://www.garbledonline.net/robinhood.jpg
Robin Hood zit na de kruistochten gevangen in Turkije. Hij ontsnapt dankzij de hulp van Moorse medegevangenen. Wanneer de twee terugkomen in Engeland komt Robin er achter dat zijn vader gedood is door de Sheriff van Nottingham en dat het volk door hem onderdrukt wordt. Hij vlucht naar Sherwood Forrest om van hier uit samen met het volk van Sherwood een rebellenstrijd aan te gaan. maandag 12 april / 23:00 - SBS 6 Ik ga zeker kijken want heb de film nog niet gezien. Wat vond men ervan? |
Prince of ties vond ik leuker :p
Nee maar serieus, The Adventures of Robin Hood met Errol Flynn in de hoofdrol (versie uit 1938) kan me meer boeien dan de Prince of Thieves. |
Film is op zich niet al te geweldig, maar zoals altijd red Alan Rickman (Sherrif of Nottingham) de film. Hij is gewoon een topacteur, altijd geweest en hij zal het altijd blijven.
|
Citaat:
|
Alan Rickman :cool:
|
Citaat:
|
Kevin Costner. :cool:
;) |
|
Citaat:
|
Kevin Costner is master:D
Is leuke film, ik vind trouwens de sherrif MEESTERLIJK........heel grappig. Hij loopt overal op te slaan, vraagt de heks: 'Zit je iets dwars?':D |
Citaat:
Met die mooie panties aan. Ja dies ook onwijs lache! |
Ik ben hem nu, voor de 2de keer, aan het kijken.
Beetje jammer dat hart van nederland er tussen door komt. Ik vind het opzich niet zo'n heel bijzondere film eigenlijk. |
Ik haat Kevin Costner :| En heb um nou al 3x gezien... Eigenlijk 3x te veel, want ik vond er niet echt iets aan :bloos: Op Alan Rickman na, idd!
|
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk :) |
Shit. Niet gezien. Maar als ik hem wel had gezien, dan alleen voor de muziek. :eek: :)
|
(y) hele mooie film
|
Oh shit, vergeten :( Die wilde ik erg graag zien. Vriendin van me is er helemaal weg van. Ach, volgende keer beter :p
|
die film heb ik echt al te vaak gezien
alan rickman <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |