![]() |
leukst gekleed bij tmf awards?
wie vonden jullie het leukst gekleed gister bij de tmf awards?
ik vond dat michiel huisman heele leuke kleding aanhad.. en jim vond ik echt de grootste misser... met zijn mouwloos shirt aan ( hij denk zeker dat ie spieren heeft of zo) en met zijn kale kop.. hij leek net alsof hij 1 of andere ziekte had... |
dat kapsel van Jeroen Post :eek:
ik heb het trouwens niet gezien, ik zapte weleens voorbij en toen zag ik de hele tijd marco borsato en ook nog n stukje jeroen post dus.niet echt uitnodigend om te blijven kijken.typisch tmf dus. |
hillary duff!!!!!!!!!!!
|
Waarom kijk je in godsnaam daar naar?
|
voor hillary duff natuurlijk
|
ik dacht dat mensen betaald kregen om er aanwezig te zijn
|
Citaat:
Kinders ga Nova, het Journaal, een leuke documentaire of iets anders fijns kijken daar steek je nog eens wat van op |
ik kijk uit zowel principiele als godsdienstige overwegingen geen tmf...
|
Citaat:
ontopic: ik heb het niet gezen dus ik zou het niet weten,het kan me vrj weinig schelen ook... |
Citaat:
Dat haar van Jeroen Post vond ik trouwens ook niks inderdaad. De rest heb ik niet zo gevolgd. Ow ja, Sugababes zagen er natuurlijk weer prima uit! (y) |
Hilary Duff is een geschenk van God voor alle mannen op aarde. Hilary Duff in de Playboy zou Gods paradijs op aarde zijn.
Hilary Duff is lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hillary duff...
omg... dat gouden ding wat ze aan had.. verschikkelijk gewoon |
TMF moet niet meer gedoogd worden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zucht* Tuttige lesbofoob... |
Citaat:
|
Citaat:
Op wat voor meisjes val jij dan? ik snap echt niet dat mensen kunnen zeggen dat Hilary niet mooi is.. Jaloers kind:P [ontopic] Hilary! |
Citaat:
Ik vond Jim er ook vreselijk uit zien, met die bijna kale kop. En Marco quasi hip. :nono: Veel meer heb ik niet gezien eig. Ik vond Silvie Meis irritant :| |
Citaat:
Het was wel leuk om te zien hoe nerveus ze werd van Birgit's aanbod . ("Nou eh schat, eh zullen we dat maar niet doen, anders gaat onze lipgloss er aan hihi") |
Ik vond Birgit het leukst (Y) maar ik ben dan ook n beetje verliefd op Birgit Schuurman :bloos:
|
Citaat:
Ze praat irritant. En ze lacht steeds heel hard door die microfoon om haar eigen grapjes, terwijl er verder niemand lacht. :nono: |
wat ik fucking iritant vond is dat ze nadat elke keer een award hat uitgereikt.. silvie elke keer van: als je je fans wilt bedanken..
naar de microfoon wijzend... |
Slotje!!!
|
Ik baal alleen dat ik frans bauer heb gemist met de opening (het wilhelmus) :( Hilary Dufff is leuk om naaar te kijken.... en ze heet hetzelfde als Homer Simpsons bier :D
|
Citaat:
|
geen idee
|
ik heb niet eens gekeken en weet nu al te zeggen dat er niemand leuk gekleed was
|
Citaat:
en elke keer na de uitreiking "en we gaan nu snel door naarrr...." .. het was er wel erg goed ingestampt dat ze weinig tijd hadden ofzo (n) |
Hilary had te veel aan wat een beetje jammer was.
Jeroen post kent het fenomeen maatpak/kostuum vast nog niet. Silvie Meis *zucht* ik kan hier volgens mij niet genoeg over klagen 3/4 broekjes:s halfaf glitter net nee heeeeeeeel jammer en het overdreven accentueren met dr mond en dr te neppe semi-geile blikken maakten het tot een perfecte nono. Ohja en Renat heeft gelukkig gewonnen volgens mij kan ze TMF wel een beetje opschroeven. |
kheb niet gekeken
we hebben BTW ook geen tmf alleen mtv (cogas vind dat voldoende) |
Citaat:
<33 |
Citaat:
|
Citaat:
|
gatverdamme hillary duff (n)
|
Citaat:
:confused: Hilarisch :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://gen-x.org/~babes/hillary/WHEMDAY-036.jpg
Hillary is trui :cool: :rolleyes: |
Citaat:
|
Ugh (n)
En ze is echt zo lelijk. Als ik ooit nog op een quest ga om alle meisjes op de planeet te doen, komt zij als laatst. |
:d :d :d
|
http://img2.imageshack.us/img2/1759/2395.jpg
Charming :rolleyes: |
Citaat:
Ontopic: ik natuurlijk, ik zat in mijn mooiste kleren voor de tv :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |