![]() |
TMF awards
wat vond je er van?
|
Citaat:
ontopic: ik heb het niet gezien. |
Niet gezien.
Wie hebben er gewonnen? |
niet gezien, boeit me niet..
|
Citaat:
|
Geweldige presentatie van Sylvie Meis en Jeroen Post (y)
|
Tijdens het zappen een paar stukjes gezien.
Sylvie Meis zien schreeuwen. Dat kind kan echt niet presenteren (n) Marco en Do zien zingen. Geweldig (y) Sugababes gezien: wel aardig. |
Al kwam foo fighters op tmf, dan zou ik nog niet kijken.
|
The Rasmus en nog een paar andere lui playbackten... (n) kan echt niet hoor!!! maar algemeen was t wel okee
|
Ik vlardes gezien. Sylvie Meis is echt ma-te-loos irritant, als je het mij vraagt.
|
Ja Sylvie heeft het talent van een awardshow presenteren niet gekregen van onze lieve heer, maar verder rest was t ok. Had Hil wel willen horen live zingen om te checken of ze wel kan zingen, maar die playbackten als wel meer en Dinand dat was mooi en die staande ovatie verdiende die ook zeker weten wel. Het decor vond ik beetje duntjes..geen special effects behalve de laserstralen die k wel gaaf vond! Ik was er zelf bij 2e ring en dat was wel gaaf oja Ferry Corsten..tmf awards theme 2004 is wel lauw!
|
De stukjes die ik heb gezien vond ik vrij saai. Playbacken op zo'n show is trouwens echt not done (n).
Al met al was alles een stuk saaier en slechter dan vorig jaar.. er stonden weinig grote namen iig.. Maar ja, Frans Bauer maakte alles goed natuurlijk ;) |
Sylvie Meis vond ik echt zwaar irritant.
|
jezus wat zag die jeroen dr gay uit zeg! Hij had z'n wenkbrauwen mee moeten nemen:D hihi :rolleyes: neej amar seriues hij zag er wel behoorlijk homosexueel uit :p :o :D
|
ik heb een klein stukje gezien. vreselijk. het was niet om aan te horen die gillende meisjes overal doorheen etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stom :p
|
ik zag teovallig 1 stukje
sylive: en heb je een vriendin, of hebben de meisjes die hier staat nog een kans (of iets in die trant) jim: nou ze staat hier ergens in de zaal sylvie: dus je bent nog happy single.. volgensmij bedoelde hij toch echt, dat zijn vriendin in de zaal stond :confused: |
ik vond dat sylvie nog al bitcherig duidelijk maakte dat de artiesten hun fans moesten bedanken, en dat weten ze ook wel dat ze mensen moeten bedanken.
|
Citaat:
En ik vind het elk jaar minder leuk worden. Kan ook komen omdat ik de leeftijd er niet meer voor heb en er niet bij ben (ben er 3 jaar heen geweest), maar de presentatie is minder, de artiesten zijn minder beroemd en de zaalindeling met de podia vind ik ook steeds minder. Bovendien duurde het maar tot 10 uur :s (voorheen half 12 of 11 uur) |
Waar blijft het lijstje met award winnaars?
|
niet helemaal gezien, maar silvie meis had wel een mooi shirtje aan :p
|
Ik heb zooo gelachen om dat stukje tussen Sylvie Meis en Birgit Schuurman. Iemand gezien??
Sylvie wou dus dat Birgit en Michiel (of wie was die vent?) gingen zoenen. Birgit stelde een Madonna-Britney act voor, maar toen durfde Sylvie niet. Oh my god, die blik van Sylvie!! "ja dat is niet goed voor mijn lipgloss'' :rolleyes: |
3 doors down (y) (y) (y)
voor de rest ok maar hoe hoe?! konden ze jim als beste zanger nomineren naast marco b |
Ik heb het niet gezien en ik wil het niet zien, deze extra lange versie van de mini playback show boeit me niet echt. En om nou uren naar Sylvie Meis te luisteren... :(
|
Citaat:
|
inderdaad, do NOT underestimate the power of stupid people in large groups.
|
Citaat:
Verder werd er veels te weinig live gezongen, ook niet door The Rasmus die ik graag live wilde zien spelen! :( |
3 doors down waren wel errug vet, maar ja, blijkbaar moet je om te presenteren er leuk uitzien en een IQ van 0 hebben, over laag IQ gesproken, wie heeft r gewoon bij vote the VJ ofoziets?
|
Citaat:
|
ik vond het echt leuk om te zien, presentatie van silvie was wat minder maar ze hadden hele goede artiesten!
|
ik heb het niet gezien.
|
oei wat gingen sommige artiesten vals... :D
|
Sylvie Meis :rolleyes: Maja verder ook niet zo heel boeiend, veel playbackten...
Btw, er is nu een of andere top 100 allertijden op mtv maar ik zie nergens op welke plaats ze steeds staan.... iemand weet?. In de gids/teletekst/site staat niet eens dat het uitgezonden wordt :confused: |
Sylvie Meis was echt slecht! De artiesten vond ik wel goed verder.
offtopic: heeft iemand nog de radio uitzending van ruud de wild gehoord vanmiddag over Sylvie Meis (ik moest echt lachen) :D |
dat leg je hand op de plaat vond ik mager hoor. Het zag er echt goedkoop uit. Dan vind ik een envelop en een leuke desk toch echt veel stijlvoller voor een awardshow.
Nu stond die sylvie ook de hele tijd de winnaars naar de goede microfoon te wijzen. "you can say thank you over there...." (n) mtv doet het beter.... ik beschouw mijzelf niet tot een onderdeel van het tmf publiek |
Citaat:
dat vond ik ook een beetje goedkoop. vorig jaar was het geloof ik een computer, dat jaar ervoor een envelop. Doe mij dat maar! |
Haha, ik vond het fantastisch. Dit verzinnen ze alleen hier in Nederland. Een mooi meid (Sylvie) die absoluut voor geen meter kan presenteren. Jeroen Post die wel kan presenteren, maar er belabberd uitziet. ;)
En dan al die celebs hun handje leggen op die glazen plaat. :D Ik heb alleen gekeken voor Kylie, die tenminste wel live zingt, en nog goed ook. (y) |
Het leukste was natuurlijke de geïnstudeerde grapjes :rolleyes:
|
jaa het was weer een feest
|
Heb vanmiddag een stukje gezien... TMF is niet meer wat het was helaas.... Ik zou niet graag 30/40?? euro betalen voor artiesten die of niet goed kunnen zingen of playbacken:eek: beetje jammer
Dinand was geweldig en Kylie was ook goed, verder heb ik niet veel gezien... |
Citaat:
|
Het was erg leuk!! (y)
Vooral van de vormgeving heb ik genoten.. Die zag er echt goed uit!!! (y) (y) |
Citaat:
|
ik vond dat liedje van dinand echt super mooi daar, was voor mij het beste van de show.
Kylie was ook erg leuk. |
Iedereen heeft het "toevallig" of "alleen stukjes" gezien :D
tmfawards, nee (n). je weet door de line-up toch al welke kansloze idioten (met enkele uitzonderingen ) dit keer gaan winnen. |
Ik heb gekeken om me een avondje lekker te ergeren. Wat een ellende. Het amateurisme droop er vanaf. Absoluut dieptepunt was toch wel het optreden van Frans Bauer.
|
De TMF awards.. :s zucht
maar ik heb wel gekeken ghehe Sylvie deed wel erg vreemd met haar mond. Je kon haar zien denken "getuite lippen getuite lippen". Nogal idioot omdat ze normaal gesproken in haar ge-wel-di-ge programma Babetrap :rolleyes: nooit zo raar met haar lippen doet. Bovendien was haar oogschaduw duidelijk te zwaar. Ze kon haar ogen amper open houden. |
Citaat:
gister toen ik schoenen kocht, en in de rij stond te wachten, zag ik dat sylvie birgit niet wilde zoenen. oprotten met dat wijf, hehe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |