![]() |
Zou jij je van de trap laten duwen?
Voor 1 miljoen euro..
http://www.home.zonnet.nl/westerhof/trap.jpg Zou jij je voor 1 miljoen euro van deze trap laten duwen? Ik ben gewoon benieuwd naar jullie reacties. |
hard? of voorzichtig?
|
Voor 1 miljoen? Ja.
|
Nee!
|
Voor een tientje zou ik het nog wel doen. :cool:
|
na veel twijfelen.. wel.
Ik vind dit een topic voor onzin.. |
Ja
|
Citaat:
|
hhm misschien.. je hebt mensen die hun nek er bij breken als ze van de trap af vallen.. maar een miljoen is best veel
|
ja, met twijfel :o
ik val niet graag |
euh....ja denk t wel...tis 1 miljoen he :rolleyes: en een gebroken arm of wat dan ook is niet zooo erg...
|
als ze 10 miljoen gaven, zou ik he tliever voor 10 miljoen doen :D
|
eeeuhm :|
|
Neuh ik ben een echt meisje en laat dat niet doen:P
|
Citaat:
|
Oh sweet Jesus, that would waste my life AND my looks.
|
Ja. De trap biedt genoeg mogelijkheden om een relatief zachte landing te garanderen.
|
Neen, ik laat me voor € 1000000,- niet van een ordinaire rood met blauwe trap douwe.
|
Jahoor. Als je wéét dat je geduwd gaat worden, dan kun je alvast je nek en hoofd beschermen, dus levensgevaarlijk zal het niet zijn.
|
Citaat:
|
nee, dan gaat m;n haar door de war
|
Ach, die pijn die dat doet wil ik voor 10 miljoen nog wel een keer lijden.
mmmm, de vrouw van Johan Derksen was toch overleden toen ze van de trap af was gevallen? :o |
Nee. Het kan zijn dat ik gewoon wat kneuzingen oploop, maar het kan ook zijn dat ik verkeerd beland, mijn nek breek en voor de rest van mijn leven verlamd ben. En dat laatste heb ik echt niet over voor 10 miljoen.
De vader van iemand die nog op mijn school gezeten heeft, is gestorven door van een trapje van 3 treden te vallen, gewoon door verkeerd terecht te komen. |
Ikke wel hoor, 1 miljoen en je overleeft het heus wel ;)
|
Ja, na veel twijfelen, denk ik...
'k Heb leren vallen in de judo vroeger, dus 'k zal het wel overleven. :) |
Daar ga ik nog eens goed over nadenken...
|
K heb het eens voor een biertje en een ring laten doen ...
Miljoen: Graag zelfs :D |
ja, voor dat geld...ik ben al zo vaak van een trap gevallen zonder iets te hebben, dat het die ene keer ook vast wel goed zal gaan.
|
Ik zou me er zelfs 3 x af laten duwen voor 1 miljoen euro.
|
Citaat:
|
ik zou wel meer doen, maar dat is niet omdat ik zo graag 1`0 miljoen krijg. ik wil me mannelijkheid teste :cool: :D
|
Citaat:
|
Ja hoor. Zo snel breek ik iets niet (en al zou dat wel zo zijn, voor 1 miljoen euro maakt dat niks uit) en bovendien kan ik me aardig gericht laten vallen. Ténzij achterstevoren of vastgebonden, dan absoluut niet.
|
Nee tuurlijk niet, als je een beetje verkeerd neer komt gaat het helemaal fout. Toen ik anderhalf was heb ik al een keer m'n been gebroken toen ik van de trap af viel. Laat staan asl iemand me nu een duw zou geven. Geld is altijd leuk, maar ik zou nooit zoiets doen voor geld!
|
Uh... als ik mn nek breek heb ik weinig aan dat miljoen he...
|
Ja
|
Na enige twijfel zal ik het toch doen
|
ben gekke lotje niet.
absoluut niet dus |
Ja, maar ik zou voor de zekerheid eerst even een bolvormige, stalen kooiconstructie laten bouwen. :P
|
Citaat:
|
Maar voor één miljoen euro zou ik et wel doen. :)
|
Voor 1 miljoen maakt een gebroken arm en been me echt niet zoveel uit hoor...
|
Citaat:
Sterven zou minder erg zijn, daar voel je achteraf toch niks meer van en wie weet kan je die 10 miljoen nog in het hiernamaals ofzo opdoen :D |
Ja, absoluut
|
1 miljoen? pas de probleme
|
sure, ff leren valbreken :p
|
Nee echt niet , doe ik me familie niet aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, na veel twijfelen. Ik vind het toch net iets te gevaarlijk. Je zou maar je nek breken oid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |