![]() |
eigen song
ey dan allemaal...! :)
op www.soundclick.com/souled heb ik het nummer..We Diggen Het...gedropt..zouden jullie je mening hier over kunnen geven wat jullie dr van vinden? Thnx alvast..! |
dat moet op artistiek, knuppel.
|
Citaat:
|
Artistiek dus :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar aanmerkingen op de song? :) |
Citaat:
|
Citaat:
wat gok je dat we in het refrein zeggen ipv we Siggen het...? ;) |
Eentonig en enigsinds slaapverwekkend.
|
Dat stukje voor elles, goede beat, goede productie, beetje gezapig refreintje en veel shout-out, maat te weinig boodschap naar mijn smaak.
We diggen het heeft een beter refrein, minder zangerig ook. De woordspeling is nog wat langzaam, dat mag van mij associatiever, omdat het Nederlands is. De zang moet nog wat meer gematched worden met de beat trouwens, in de productie (ook het 'we diggen het' is som niet helemaal in tune rond 0300). Stemmen zijn in orde, vooral die back-up. Misschien kun je de BPM ook nog wat opschroeven, als de rap het bij kan houden, dat maakt het ook wat pakkender denk ik. |
OMFG, wat een slechte beat.. :| nouja, eigenlijk is de hele muziek die erachter zit is behoorlijk zaad. Wat een matige synth-geluidjes. De tekst is ook niet echt al te best. Maargoed, 1 positief puntje, rappen kunnen jullie wel redelijk goed.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |