![]() |
Val je flauw als je bloed ziet?
Dat is omdat ik dacht er goed tegen te kunnen, maar een paar dagen geleden heb ik me gesneden aan glas tijdens het afwassen en ik zag enkel nog wit voor mijn ogen, mijn benen trilden, ik zweette lijk zot en voelde me niet al te bien.
Nog mensen? |
nee
|
nee , maar ik word wel van bloed van ander mensen miselijk.
|
Vrouwen...
|
Citaat:
|
Nee
|
het is mij nog niet overkomen :o
|
Nee. Ik drink het.
|
Ik gelukkig niet. Zou nog lastig worden elke maand!
|
@ sarahbressers: :D:D:D :eek:
Neuh flauwvallen niet, maar al het echt heel veel bloed is dan kijk ik gewoon ff weg... |
Nee, ik val niet flauw als ik bloed zie.
|
nee??
|
Nee :)
|
Citaat:
'k Bedoel meer als je een open wonde hebt en het maar blijft bloeden en je door het bloed niet ziet hoe erg het eigenlijk is... |
Nee.
|
Soms... niet altijd... Hangt eraf, als ik het merk dat ik mezelf pijn heb gedaan (vallen ofzo) dan niet, maar als ik opeens bloed zie (meer dan een paar drupjes) vind ik het niet meer zo leuk...
|
M'n eigen bloed lik ik altijd op. Bij anderen vind ik het vaak fascinerend om te bekijken wanneer ze erachter komen dat ze best hard bloeden :o
|
neen. zou nogal lastig zijn als vrouw zijnde...
t lijkt me nogal klote om niet tegen bloed te kunnen. ik bedoel, het zit in heel je lichaam. het is een vloeistof wat je nodig hebt... |
Nee, maar bij veel bloed moet ik er niet te vaak naar kijken.
|
Ja ik heb dus ook dat ik niet tegen bloed kan. Bij bijvoorbeeld bloedprikken viel ik bijna flauw, en ook een keertje toen ik in m'n vinger had gesneden, maar dat was echt maar een heel klein sneetje en het bloedde niet eens erg. Raar, soms kan ik er wel tegen, soms weer niet, maar tegen beel bloed kan ik sowieso niet denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
twee rode cijfertjes :bloos: |
Nee
maar wel als er hechtingen uit iemand anders' voet worden gehaald :o |
Neej, zeker niet, tis amar bloed hoor :rolleyes:
Ik heb eens een hek door mn wang gehad (hek viel om, mijn wang in de weg, je kent t wel) en een vriendin van me werd niet goed, maar ik voelde er nix van omdat het vroor en mn wang was verdoofd door de kou :D kZag wel veel bloed druppelen, maar dus niet bang van ;) kHeb ook weleens meegekeken met de dierenarts bij operaties, interessant hoor :) Dat je je niet goed voelde, kan trouwens ook doordat t zo'n pijn deed hoor. Ik heb eens mn vinger tussen een hele zware deur gehad en ik moest echt gaan zitten want, pfoe :s |
Citaat:
Stomme vooroordelen :rolleyes: |
Nee.
|
Citaat:
Ik had eerder op de dag me ook al gesneden aan een blik (jah, hoe stom kan je zijn :) ) en toen bloedde het ook een beetje en toen was ik totaal niet misselijk, 'k vond het eerder fascinerend, eigenlijk. |
Mijn topic.
|
Citaat:
Ik denk dat vooroordelen nooit terecht zijn, want het zijn oordelen op niets gebaseerd. Jongens zullen er gewoon minder vlug voor uitkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k Wist het niet..oh ja. :p |
Citaat:
|
Ontopic: Nee.
|
Citaat:
|
ik kan er prima tegen (y)
|
ik heb nog nooit zoveel bloed gezien dat ik flauw moet vallen, ook al kom ik er maandelijks flinke porties tegen.. :rolleyes:
voor flauwvallen moet je onthoofdingen hebben |
Citaat:
|
nee.. mn zus wel :D
|
Ik vak flauw als er gepraat wordt over aders, bloed dat soort dingen! Op de bassischool ook tijdens de biologie les ik werd wit en ik werd duizelig..was erg!
|
Nee, alhoewel toen me me de snijmachine had gesneden wel even moest gaan zitten. Maar kan ook komen doordat het gigantische pijn deed (lijkt me eerder omdat ik me wel vaker verwond), laten we dat maar hopen aangezien ik geneeskunde wil gaan studeren. :)
|
Nee.
|
nee
|
meisje uit mijn klas gaat al gillen als ze de binnenkant van een pols ziet.... die aders zeg maar
hoe erg kan je je aanstellen |
Citaat:
|
Nee, ik zie het alleen liever niet :p
Ik ga dus niet voor de lol ER zitten kijken ofzo :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Neehoor, bloed is een van de normaalste dingen want iedereen heeft het.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |