![]() |
terroristen of verzetsstrijders?
Donald Rumsfeld noemde irakazen die verzet plegen terroristen maar zijn het eigenlijk geen verzetstrijders?, in de WOII toen Duitsland ons bezet hielden, verzetten we ons ook tegen Hitlers nazirijk waren we toen ook terroristen? :confused:
Net als de palestijnse-Isrealische bezetting, Sharon noemt ze ook terroristen terwijl de Isrealiers de palestijnen onderdrukken en onschuldige kindertjes doden ik vind het wel erg hypocriet :s Bush & Sharon zijn onderdrukkers en daarom de ware terroristen wil ik wel geloven waarom het volk in opstand komen. |
Wat een domme vraag. Dat zijn terroristen natuurlijk :mad:
Iedereen die tegen de almachtige grootsheid van het Heilige Amerika durft in te gaan moet met de grond gelijk gemaakt worden als de vuile terroristische honden die ze zijn. Amerika is het paradijs. Heil Bush! Mijn mening is wel duidelijk, denk ik :P |
Ja, dat is een discussie die al jaren wordt gevoerd, en waar je nooit uitkomt. Het is maar net aan welke kant je staat.
|
:rolleyes: (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van de Irak bezetting is heel simpel; dat gaat om belangen lees olie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pilaarbijters of muggenzifters?
'k Zou het niet weten, ik weet alleen dat het negatief is. |
terugtrekken is wijsheid. Je kunt geen land bezeten en mensen onderdrukken. Wat nu het amerikaans regime doet, is echt mensen moorden. Trouwens in het verleden ook. Ze bombarderen 2 steden met massavernietiginswapens met ene half miljoen doden, en heel de wereld kijkt naar de slachting. Dat is een waar terrorist.
en waarom zien we altijd zovaak beelden van gesneuvelde en gewonde amerikaanse soldaten en zo weinig van Irakezen? btw de media mag ook wel es meer aandacht besteden aan de armoedeprobleem in Afrika bijvoorbeeld. Maar nee oorlog is hot nieuws en levert veel geld & kijkcijfers op. :cool: :s |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Verkeerde forum, hier wordt al over gediscussieerd in DIT topic op N&A
|
Misschien zijn het wel Irakezen.
|
Een duidelijk geval van terroristische verzetsstrijders, lijkt mij..
|
Citaat:
|
Dj Vadim - The terrorist :cool: (y)
|
Verzetsstrijders
Onder terroristen versta ik mensen onder die niks te klagen hebben en toch terreur zaaien, zoals de RAF of de brigata rosse (y) |
maar dat wist ik allang
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |