![]() |
Horrorkleding uit een grijs verleden
Age old story. Oma breit trui.... O, o, o, wat waren we daar blij mee! :rolleyes: Moeder ziet leuk jurkje! Enig! Kleine ... denkt daar heel anders over.
Wat weigerde jij vroeger pertinent te dragen als peuter/kleuter/kind? Van welk kledingstuk lopen nu nog de rillingen over je rug? Of; kijk je wel eens foto's terug en walg je dan van iets dat je destijds prachtig vond? Mijn moeder liet me gelukkig al van jongs af aan volledig vrij in mijn kledingkeuze. En kijk wat dat me nu op heeft geleverd! :cool: (y) Echter, met mijn eerste brilletje sloeg ze de plank volledig mis! Die mocht ik dan niet zelf uitkiezen. Vanwege praktische/financiele overwegingen. Een afschuwelijk blauw/wit metalen geval. Als ik daar foto's van zie begin ik bijna te huilen. Wat een fiesta del failure! |
de skibroeken met het elastiekje onder je voet in deprimerende kleuren als mosterdgeel en bos-in-de-herfst-bruin.
|
mn tuinbroeken, en met stip bovenaan de 3 brillen van mn 4 tot mn 12 die de helft van mn gezicht met +4 uitvergrootte :o
|
ik wou vroeger NOOIT Nike dragen en dat is nog steeds zo
gelukkig ik moest toen ik klein was al weinig van merkkleding en modegrillen hebben. (y) ik weet wel dat ik op mn 4e iedere dag het zelfde pilotenjack aan wou, ook al zat t vol gaten maar ik vond t zo'n stoer ding dat ik hem ben blijven dragen tot ie uit elkaar gescheurd is ofzo |
Citaat:
Ik had een gebreide trui met twee pinguins die een sneeuwballengevecht aan het houden waren :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees hier en daar over Scapino, maar ik heb die winkel echt nog nooit gezien. That's a good thing right? |
Citaat:
't Is maar dat je het weet ;) |
Citaat:
|
Citaat:
zoals niels al zei: CELTICS het nikevervangende merk met extradikkeantislipzolen (Y)! |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had ook 'n pilotenjack dat ik gedragen heb tot 'r zo goed als niks van ove was. |
ik weigerde leggings en maillots te dragen
en jurken wilde ik ook nooit aan, alleen in de zomer. |
Maar ik was wel trots op m'n LA Gears met roze lichtjes. :o
|
Citaat:
http://www.celtics.nl/images/product/93_133.030.gif |
ik had vroeger de meest vreselijke kleuren kleding aan. ik leek net op een reclame bord voor ollilly gelukkig duurde die tijd niet lang.
|
Citaat:
denk ik... tenminste dat gebruik ik als excuus om het maar niet te veranderen :bloos: |
Citaat:
na t bomberjack nu de afgeragde bomberjacks |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
he jeetje betekent dat dat ik mijn nieuwe Ralph in stukken moet knippen om er nog bij te horen? :s |
Heel mijn kindertijd bestond uit horrorkleding. over het algemeen. en braaf als ik was,trok ik alles aan.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gewaagd foto-topique :o |
Citaat:
maar die moest gelukkig heel snel terug oilily is horror, nog steeds... |
Citaat:
Jij moet echt in elk topic laten zien hoe rebels en alto je bent he? |
hij reageert anders netjes op de stelling
nike was voor hem horrorkleding pff niet zo snel ergens een probleem van maken! lief voor elkaar zijn |
Citaat:
|
Ja, ivo de lepraclown is een stoere punker (y)
Horrorkleding vink wel c00l trouwens |
Citaat:
Op dit forum moet je nu eenmaal rake taal bezigen ;) |
Mja maar bij horrorkleding denk ik toch meer aan zoiets
http://texaspunkjunk4.homestead.com/files/misfits.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had vroeger echt zo'n vréselijke gebreide trui met treepjes in allerlei 'vrolijke' kleuren. Dat; owkeej maar dan zaten dr ook nog van die bolletjes op! Wollen knot-bolletjes! :s
Tsja, dat was al erg maar dan ook nog broeken waar de bovenkant zwaar vaag bij zat. (kweet niet of je je dat kunt voorstellen..) Dit zijn wel een paar van de ergste kledingstukken hoor :P Ik zal nu maar wel even ophoudn voordat mensen hier de mode-politie voor me gaan inschakelen :P |
Citaat:
|
check het: kommentaar op kleding topic maar zzz
http://www.beepworld.de/memberdateie...er/misfits.jpg |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja? zou je graag een eh .. prive ontmoeting willen met 5 engerds? ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |