![]() |
Een militair grootmacht verliezen tegen militante groepjes
Dit is de prijs voor een kapitalistische imperialistische grondstofoorlog ik heb het al zo vaak vertelt
http://i.a.cnn.net/cnn/2004/WORLD/me...allujah.ap.jpg A bomb explodes near Fallujah Saturday. Ik vind het wel grappig hoe een militair grootmacht het zo moeilijk heeft tegen groepjes militanten :D De verzetstrijders van Fallujah hebben bij mij veel respect gekregen. (y) voor hun strijd tegen de bezetters. |
we kunnen zo onderhand wel een apart forum openen voor topics van niceman1984.
beste niceman1984 je hebt vast goede bedoelingen, maar er zijn niet echt veel mensen die je serieus nemen volgens mij. misschien moet je maar eens een communistische partij oprichten. see you at the verkiezingen :) |
Ga wat nuttigs doen en hou op met het forum te vervuilen met je rommel.
|
http://www.aljazeerah.info/News%20ph...LL030726-7.JPG
Al Sadr de groote held op dit moment en zijn aanhangers en de soennieten niet te vergeten (y) |
YANKEES GO HOME !!!!!!!!! :cool: (y)
|
Doe mee. (y)
|
Slotje!!!
|
Citaat:
|
niceman1984 roels
communisme is de bom hebben we nog een strijdkreet ofzo? |
Ga eens weg.
|
hihi, wat leuk
:rolleyes: |
jaaa van de communisten moeten we het hebben
nerdje (n) |
ach, als je de film "the patriot" hebt gezien ben je wel wat gewend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
respect dat die losers zichzelf opblazen niceman.
maar in amerikaanse ogen zitten de yanks daar met goeie bedoelingen dus ga je nu niet een beetje ver om die rare gast te prijzen. als er ooit zelfmoordacties in nederlands zijn vind je dat zeker ook goed. |
wanneer word jij gebannend, niceman?
|
Respect, burgers gijzelen. (y) Klasse!
|
Citaat:
|
doe is niet alsof kwaadaardige mensen nooit familie of vrienden / potentiele nabestaanden hebben.
|
een dikzak in een jurk
bom erop Dat is nog eens poëzie. |
Niceman is homo!
|
Citaat:
|
en al die chickies stan in de rij, je weet toch, ze makken hem blai
|
Citaat:
|
Citaat:
http://koti.mbnet.fi/cyrus/images/ho...hewhiteguy.jpg |
Citaat:
Jij hebt duidelijk geen idee waar jij het over hebt. Dat jij de acties van de vs niet goed keurd, eens! Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar meteen achter die extreem moslimse strijders moet gaan staan, die allerlei onzin lullen over het geloof om arme zieltjes te winnen. Als jij het goedkeurd dat 1 of 2 personen misbruik maken van het geloof om op die manier zoveel mogelijk vervuiling rond te vertellen om het vertrouwen van die arme mensen te winnen, die op die manier als een kudde dieren met de rest meeloopt met als gedachte dat ze na hun dood goed terecht zullen komen als ze zichzelf maar opblazen en onschuldige amerikaanse en westerse burgens te moorden.. dan.. dan zou ik graag willen dat jij met hun mee doet en ook zo`n zelfmoord actie gaat voorbereiden |
waarom reageren jullie niet gewoon nooit meer op zijn topics ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |