![]() |
Idols forum hot or not
Idols forum wordt wat moeilijk doordat je niemand hier kunt horen natuurlijk, maar door een topic in de kantine kwam ik op het superdeluxe idee om een hot or not idols forum te beginnen.
Het zit zo in elkaar: Mensen kunnen foto's van zichzelf plaatsen en andere mensen kunnen hot or not stemmen of/ en een cijfer geven. Een ander leuk idee is de foto-idols Iedereen kan weer foto's insturen, maar in dit geval mag iedereen commentaar leveren of een gekozen jury van een aantal personen die kritisch en vooral eerlijk hun mening geeft. Iedereen vindt het leuk om soms mensen af te zeiken of juist te complimenteren. De foto-idols forum is de ultieme kans voor mensen die zich vervelen of hun uit te leven op foto's met hun commentaar. En het geeft mensen de kans om zich te laten beoordelen als ze echt willen weten wat mensen van hun vinden. Okee, dat is het idee samengevat, wat vinden jullie ervan? :cool: |
ik vind het maar een beetje een blugh idee
iemand krijgt een negatieve reacktie, die ander gaat er weer negatief op reageren.. gezellig forum gaat dat worden joh.. alleen maar gescheld en gedoe. |
Not. Eén dergelijke thread, vooruit, maar een heel forum?
|
We hadden al een keer zo'n voorstel , persoonlijk vind ik het niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje doorgelezen net, maar het idols idee is wel wat anders dan een simpele miss/mister verkiezing, mahja ik waardeer jullie reactie :( beetje jammer mahja ik kan er mee leven |
Citaat:
Stel het voor op LL.com, daar zijn ze vast wel enthousiast. Dit is namelijk een volwassen forum, i.t.t. LL.com. :o |
Citaat:
Ontopic: slecht idee, slechte reactie geeft ene hoop gehuil. En zoals Kruimel al zegt, een heel forum? :eek: [edit by Leonoor]Als je het bijna wilde zeggen, zeg het dan ook bijna en niet helemaal.[/edit] edit fol: zal ik het dan maar helemaal zeggen? :rolleyes: |
Ik vind het niet zo'n goed idee, want alleen de mooiere mensen posten dan foto's, ontdekken hun slechte kanten die door anderen worden opgemerkt en zijn nog veel onzekerder dan van tevoren.
En ook, 'k vond het nu al grappig (en ik was niet alleen). :o http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1 |
Alsjeblieft niet zeg. De kans dat er een negatieve spiraal van reacties ontstaat is hartstikke groot, hetgeen niet echt leuk is voor de sfeer hier.
|
Citaat:
Man, de meeste zijn hier rond de 16 jaar, noem je dat volwassen :rolleyes: |
Lijkt me nogal uitlokken tot flames. Sowieso zijn er al genoeg fototopics waar je je foto in kan zetten en reacties kan krijgen over hoe je d'r uit ziet. En tenslotte hebben we ook nog eens een fotoboek.
|
Citaat:
|
Straks krijgen we echt zo'n http://verkiezingen.leerlingen.com/stemmen/ idee. :/
|
not
|
Citaat:
|
Not. Dat vraagt om een stroom negatieve reacties en om een rotsfeer op DK.
|
Citaat:
|
oke (n)
slotje :( |
Rotidee... alleen maar afkraken wordt dat. (n)
|
Ik denk niet dat we hier zitten te wachten op een vleeskeuring..
En op TV worden we al lastig gevallen met Idols, laat het niet zo zijn dat het hier hetzelfde word.. |
dan krijg je óf een flameforum, óf een slijmforum, óf een combinatie van beide waar de flamers en de slijmers elkaar ook nog eens voortdurend afzeiken.
|
Citaat:
|
:nono:
|
Liever niet.
Nog even of de teletubbies hebben hier een eigen wisselforum |
laat dit maar over aan LL.com
|
Wat een anti-LL.com stemming hier :D
|
Als je zo graag idols wil meemaken, zet dan de tv aan. Tis 24/7 op tv (n)
|
hot
|
Te laat.....Boris is de grote winnaar *kots*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |