![]() |
Vreemd licht dat me al een tijdje volgt...
Hoi,
Sinds enige tijd heb ik iets vaags aan de hand. Ik zie bijna elke avond regelmatig een licht wat me overal blijkt te volgen, of wat overal is waar ik kom. S'avonds op de fiets zie ik het ook langs de weg langs me afzoeven maar dan groter als ergens in huis? Ik krijg net voor het verschijnen van dit licht een naar gevoel, alsof iemand me achtervolgd ofzo?? Misschien draai ik een beetje door maar ik wou toch eens horen wat jullie er van denken :( Thx alvast... |
zwaai naar het licht.
|
Wat voor licht is het, welke kleur, hoe groot, kan het geen auto/fiets/zaklamp/scooter/... zijn dat je daadwerkelijk door IEMAND achtervolgd wordt?
|
misschien is het wel een (kleine) ufo!!!
maar even serieus, ik denk dat het wel heel handig is op de fiets, kunnen ze tenminste nooit zeggen dat je geen licht heb :) |
Stop da licht ook als jij stopt (met fietsen)?
Anders fiets je da licht eens achterna (als dat mogelijk is) ipv dat dat licht jou achterna gaat.. |
gooi er eens iets naar, of schiet erop met een (lucht)buks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neem voortaan een zaklamp mee op zak.... kun je mors-seinen...
|
god bewaar me!
om ooit net zo flauw te reageren zoals........eh........ sommige mensen doen maar nu on-topic ik denk dat je wel weet wat je bedoelt, ik heb ook wel s het gevoel dat er iemand bij me is, ik zie t alleen niet in de vorm van licht maar meer als een soort vlek ik weet niet echt wat je eraan moet doen, niet bang zijn in ieder geval, ik denk ook niet dat dat nodig zou zijn |
Citaat:
Je kunt er natuurlijk ook eens op schijnen, mssn zie je dan wat meer dan een lichtje |
Ik heb er eigenlijk geen schrik van, vond het gewoon raar.
Er is niemand die me achtervolgd en ik zal er eens wat meer aandacht aan besteden. Thx voor de NUTTIGE replies :p |
Irritant toch, die vuurvliegjes, volgende keer een vliegenmepper meenemen :)
|
Iemand wil zo'n knappe jongen als jou gewoon ff op de foto zetten ;)
Serieus: Tja, wat moet je hier nu mee aan hè?! Weet je zeker dat het niet aan jezelf ligt? Nou ja, in ieder geval succes ermee... |
Paranoide schizofrenie?
|
Citaat:
(y) |
Als de ts meer info heeft mag hij een nieuw topic openen, de grappenmakers moeten zich maar tot dan op onzin amuseren.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |