![]() |
Dillinger Escape Plan
July 02nd Den Hauge, NET - State X Festival
What the fuck is dit voor een festival? Ik wil DEP zien en zag dat ze hier gaan spelen. Als alternatief voor Fury Fest (want daar speelt DEP ook) is dit misschien wel wat. |
de site is under construction, probeerde net op google info te zoeken
|
DEP is echt vet. Heb ze in het voorprogramma van Soad gezien, toen hebben ze die lui echt zo weggespeeld. Zou ze best nog een keer willen zien.
|
ik dus ook al... ben wel benieuwd wat er dan nog meer staat. Als Nasum en Meshuggah nu ook ff komen scheelt dat weer een reisje naar Frankrijk :D
|
festival is in het Paard. Tortoise speelt ook :)
|
Citaat:
|
State-X/New Forms 2004
02/07/2004 - 03/07/2004 Den Haag, Nederland Het State-X/New Forms is ontstaan uit een fusie van het festival State-X en New Forms. Het festival biedt naast muziek ook onderdak aan kunst en film. Bevestigde artiesten: Alice Donut Dillinger Escape Plan Murcof Tortoise Victor Gama Hoe kom je er? Dit festival zal worden gehouden in Het Paard in Den Haag. |
Citaat:
nasum/meshuggah/DEP = te geniaal. gewoon te geniaal. die live show van DEP maakte fucking veel indruk bij goudvishal. ze mogen overigens wel eens een x iets nieuws uitbrengen 'calculating infinity'is alweer van 1999, en ze blijven die maar uitbrengen in andere verpakkingen, maar liever nieuwe muziek. (even 'irony is a dead scene'niet meegeteld). |
ze komen toch met een nieuwe dit jaar?
|
Citaat:
|
zoniet het jaar daarvoor :P
Ik zag dat de mannen ook op Graspop staan; das dan wel weer gaaf natuurlijk. Gig in de Effenaar was te bruut :cool: |
Citaat:
|
ja mag wel eens een nieuwe cd komen
|
DEP kan ik op cd niet naar luisteren want ik vind het geen nummers maar 38 riffs die dmv gekke breaks aan elkaar geplakt zijn...
Live vond ik het echt supervet om te zien voornamelijk, dus wat dat betreft vind ik het best een coole band! De 'nummers' zijn alleen niet helemaal aan mij besteed. |
Aaaaah DEP, meer een live band inderdaad. Maar dan ook wel heel erg vet live.
|
gaaf, daar ga ik zeker ff kijken.
hopen dat ze pils voor die tijd een stuk goedkoper maken, das het enige sukkende ana die zaal. |
van de officiele website:
Thursday, March 25, 2004 Check out the new dates below, we're going on tour for forever. Oh yeah, we have a new record coming out in July. We think the title is going to be Miss Machine, but we also told you that the title was going to be "An Idiots Guide to Jesus-Volume 2, Hunting and Escaping", and you fell for it. We're a bunch of fucking liars. |
Citaat:
|
Citaat:
Nanaki... (n) |
Citaat:
Er was gewoon niks van elkaar te onderscheiden, gewoon 1 grote bulb van kutherrie. Misschien hadden ze hun dag niet, dat kan.. |
Whehe. Ik vind het ook kutherrie. Maar het is wel goed-gestructureerde kutherrie. :P
|
Citaat:
|
idd, als er band rondloopt die een potje strak speelt dan is het DEP wel.
|
ik vind er niks an.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga ze live zien
koop een kaart voor graspop , dan kan je dat ook |
Kutmuziek.
Tortoise is wel vet. |
Citaat:
|
Citaat:
en dan zijn er nu metal fans die denken 'die mensen rommelen wat aan'. sommige mensen zijn zo onwetend. |
om wat geld te sparen voor Furyfest doe ik maar geen State X festival denk ik...
|
dat lijkt me wel vet :D
|
omdat er nou ook een optreden in een zaal is heb ik dit een beetje uitgecheckt en het is toch wel een groot festival enzo.. dus een pijltje.
|
DEP moet ik nog een kere live zien, al is het alleen maar om die drummer (y)
|
ik denk dat ik hier dus wel naartoe, als de prijs redelijk is
ik wil dep eigenlijk wel graag zien, maar ik ben in juni niet als ze een concert geven in eindhoven (n) |
Ikara Colt speelt ook op het festival. (Y) :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |