![]() |
[Kings Quest] Wie heeft dit spel gespeeld?
Toen ik nog klein lief en onschuldig was heb ik dit spel echt supervaak gespeeld. Ik was er helemaal verslaafd aan en heb ook bijna alle delen uitgespeeld (toen nog met de vriend van mn moeder) omdat ik er zo gek van was...
Wie nog meer? Waarom vond je het zo'n leuk/mooi spel? Welk deel vond je het best en waarom? http://www.justadventure.com/reviews/KQ7/kq73.jpg |
ik heb 'm hier nog
welk deel? ik vond de woestijn wel leuk... maar ook wat je op 't plaatje ziet "The sky is falling THE SKY IS FALLING!!!" :D |
Ik heb hem helaas nooit gespeeld, maar ik wil toch eens een keer de hele serie. (maar dan niet die 'nieuwere' spellen waarbij het om vechten draait, of is daar maar 1 van?)
Verder wil ik eigelijk ook wel eens de Galaxy Quest serie proberen, de hele Police Quest serie(deel 1 vond ik wel heerschen :P) en Leisure Suit Larry wil ik ook eens verder dan deel 1 spelen :D Al zal ik het wel spelen met een walktrough erbij anders kan ik het niet :P Iemand een linkje toevallig? :o |
Op het plaatje zie je Kings Quest VII en het laatste deel gaat idd alleen maar om vechten en is 3D. Bij alle andere delen gaat het om dingen zoeken en gebruiken, zodat je steeds een stukje verder komt.
Ik heb dat spel ooit gedownload , maar dat moet je zelf maar even zien... |
ik heb 5, 6, 7 en 8
nog allemaal orgineel gekocht (los :o ) 1, 2, 3 heb ik allemaal gespeeld maar die waren erg moeilijk 4 heb ik jammer genoeg nooit mogen aanschouwen :o |
Welke is vier dan? Volgens mij heb ik die wel weer gespeeld en 1, 2 en 3 niet.
Eentje met een eenhoorn ofzo... Ik weet niet welk nr dat is. |
Citaat:
die is nog erg... pixel achtig... en volgens mij moest je daar ook bij tikken inplaats van klikken enzo |
Deeltje 7 dacht ik.. Ik was nog héél jong..
dat spel had zoiets magisch over zich.. Als ik erop terug denk toch wel het spel wat de meeste indrukt op me heeft achtergelaten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |